Hullám then Bridge

2008.10.24. 17:17

Ma megyünk mindkét helyre és már most enm tudom h mi lesz.
Hullámtól nem parázok, és bridgetől se, csak apuék már vészmadárkodtak h majd minket is leszúrnak..
De sztem ez olyan dolog, h ha máshova megyünk akkor ott is leszurhatnak..
Nincs olyan arány/százalék amivel számolni lehetne.. vagy leszúrnak vagy nem..  :S
Andi smot még vzetni van 17:00 ig, szal mr csak fél percig.. :D
Aztán madje együtt emgynk át hullába, ahol kis alapozás veszi kezdetét, és majd kb 11-12 körül megyünk át bridge be..
Mára se tervezek semmi extrát sztem megint leülök és egy-két sör mellett az aktuális pihenőkkel eldumálok.
Most is ezen gondolkozom h vajon én miért is nem vagyok nagy táncos jellem..???
Foggalmam sincs. Nem félek, vagy ilyesmi, szóval tényleg nem tudom mi az oka.
Egyszerűen nem vonz...
Na ezt aztán jól megmagyarztam.. :S
Na mind1, most megyek..

Anyway! GIMME COMMENTS!
Ma még senki nem kommentelt, ellentétben a tegnapi kommentáradattal.. :D
 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr451989279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cinky 2008.10.25. 12:30:19

nah lökjed a postot milyen volt a tegnapi ? :D
süti beállítások módosítása