Pótlólag

2008.09.21. 12:41

Már pát napja nem volt post, és igaziból rajtam kívülálló okokból.
Pénteki post azért esett ki mert ugye mentünk Chrishez, és suli után mentem mamához, aztán haza, aztán készülődés stb.. és 5 kor már nem voltam itthon.. :S És így elmaradt a post.

Chris parti nagyon ott volt.. a tatárbeefsteak és társai kéményen odatették magukat, a sakkozásról nem is beszélve.
Nem akarok nagy feneket keríteni neki, ugyse tudnám ugy leirni h egy lapon említhető legyen a partival. Aki ott volt, ugyis tudja hogy milyen frankó volt, aki meg nem az meg nem is tudja felfogni ésszel h mi ment ott.. :D
Akik voltak: Andi, Szandra &Tedroy (Teddy), Kömi, Peti, Máté 2*, Előd, CHRIS!, Balage na meg weinie boy.
Volt kaja, pia, cigi, hányás, zene, ping-pong.. ..asszem nem kell többet mondani.. :D

Tegnapi napom is érdekessne alakult. Úgy volt hogy találkozok Cekával is, de aztán nem lett belőle semmi, szal talán majd hétközbe.
Ugye reggel értem haza Chrisiéktől kb 12:00 fele keveredtem haza, mert még városban is kóvályogtam és ebéd után nem tudtam megállni hogy ne pihizzek "picit", szal 1 órától 6:15 ig aludtam, aztán egykét telefon, stb.. és este végül apuékkal átmentünk billiárdozni Andi társaságában, ami naggyon jó volt. 6:1 re vertük apuékat, de az az egy is csak azért mert a 2. körben véletlen eltettem a fehéret is a fekete után.
Utánna go vissza hozánk aztán 1 óráig még dumálgattunk és aztán hazakisérés felsőfokon.
A végén már egész hideg volt, szal picit siettem. 
Gyors zuhany után beestem az ágyba és ma 10:10 kor keltem.
A holnapi naphoz ge*ire semmi kedvem nincs mert nagggyon hosszú lesz.. :S
angol, 2 magyar, tesi, fizika, közgáz 2db... :S
És ezek után elvielg még megyek plázába is.. :S
Majd meglátjuk mi lesz. 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr941989197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása