Áh..

2008.09.11. 20:33

Picit depcsi vagyok, mert most derült ki hogy Niki csak szombaton jön, de ha ilyen ütemben mennek tovább a dolgok akkor sztem még az is lehet h nem jön.. :S
Tök fura mert az lenne  a normális h a rendes nővéremet jobban várjam, (és  Juditot is várom, nagyon) csak Nikit valahogy mégjobban.. Most ez picit lehúzta a kedvem.
Holnapra volt csomó minden tervezve: a nbilliárd, a farmer, a mit tom én szal csomó dolog..

A mai napom egy fostalicska volt.. erre nem tok mást mondani..
Lett volna matek "felzárkóztató" is, de ma nem értem rá, de eznem lesz minden héten így.
Jövő héten már megyek, csak a mai progimat nem tudtam odébbrakni. (..na meg ugye ez a dolog nem lehet kötelező, bármennyire is annak van mondva, mert nem órarend szerinti óra.. :D )
 
Ma még sok dolgom van, de valahogy semmi kedvem hozzá.. Még össze kéne pakolnom, hogy legalább Juditnak úgy tünjön h jogyerek vagyok.. :D
Na meg tnaulni kéne matekra picit, de az se igzaán érdekel.. 
Meg fürdés, készülődés holnapra..

Mint említettem nem vagyok tul tppon, most is lassú, depi zenét hallgatok és utálom a világot.
Közbe a hülye picsákat nézegetem wiw-en, és közbe whiskit iszom... (..ez jol hangzott mi..?  :D a whisky kamu, de a többi stimmel.. :D )

Mostanság kevesebb post születik ami nem tudom minek az oka.. 
Talán a suli jobban lehúz és nincs kedvem/energiám, vagy nem tudom.. :S
 Sulidőn kívül se történt velem semmi, de ott egyedül nem történt velem semmi és arról lehet irni, így viszont hogy mindenkivel történik a semmi a suliban, így felesleges leírni mert mindneki tisztában van vele hogy mi történt..

Szerintem megyek... 
Nincs több energiám magamról és mások hülyeségeiről irni.. :S 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr481989177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása