Mummy 3

2008.08.28. 02:47

Ezt is megértük.. :D
Már jó ideje lestem a realeseeket hogy mikor jön ki végre egy leshető formátum, és most végre meglett. Kb 1 óra körül kezdtem el lesni (mert addigra jött le), és hát vegyes érzelmek kavarognak bennem..
A szokásos info, értékelés, trailer a tovább után..

Szóval kicsomagol, elkezd nézni és hát meglepetések sorozata. A dolog úgy indul hogy kiderül hogy O'Conneléknek már gyerekük van.. (ez lehet h csak nekem új, mert a 2. részt nem láttam..) Szóval gyerek felnött és hát megtalálta a nagy Sárkány Császárt..
Közbe apuciék élik a megszokott életüket Angliában..
A filmet úgy kezdtem el nézni egyébként hogy ez egy kalandfilm, de a végére már biztos voltam benne hogy vígjáték.. :D (Az más kérdés h a készítők is annak szánták-e vajon..??)
Szóval visszatérve:
Anyucit lecserélték, mert nem vállalta, és hát elég balfax a szerepcsere, ehhez nem si tudok mást hozzáfűzni.. Kb olyan jellegű, mint amit Human irt a Filmbuzin (barátok köztös Tilda csere..), én még példának a Batmanes Rachalt tudnám mondani, mondjuk ott a film színvonala azért javít a dolgon...
Ott tartottunk hogy pici fiú megtalálja  a sírt és ő lesz a menő.. Kiderül hogy van egy titkos szervezet, ami arra hivatott hogy feltámassza a mindent tudó császárt.. ..afféle szekta jelleggel..
Na és persze vannak a védelmezők.. a halhatatlan barátnője a pici fiúnak (azért hívom így, mert már nem emléxem a nevére..)
Menet közbe kiderül hogy van valami varázselixír amitől feltámad a menő-manó, de etől még halandó, csak ugye nem xarral gurigázik és tud tüzet fújni, meg közbe Magnetó is, meg Zaara a narutóbol meg ilyenek.. ..ja meg Jean Grey (mindenféle dolgot manipulál..)
Elindul a kaland és nincs megállás.. ..a helyszínek váltakoznak (érdekes átkötésekkel, és itt nem feltétlen arra értem h ezek jól lennének kitalálva..) A száraz sivatagból kb 10 percen belül a Himalája csipkézett csúcsai között találjuk magunkat, amint a varázslány előhívja a jetiket hogy segítsenek nekik... (..ja meg ugye itt van a varázskút, akarom mondani, az örök élet kútja...

Császár lefürdik (..ne fürdjé LE!) és akkor elindul h feltámassza a seregét.. ..de közben O'Connelék is feltámasztják az ő seregüket (itt már elég vicces a történet..)
Mialatt a sivatag katonái harcot vívnak, kiderül hogy a császár közbe állatokká is tud változni mint pl : sárkány, minotaurusz, meg ilyenek..
A végét nem lövöm le, nézzétek meg (ha ezek után még van kedvetek).
természetesen happy end..

A film közben sok baki van.. ..lassan inkább azt kéne jegyezni h mi volt jó benne..
Pl Kína utcáin neonreklámok (1946 környékén..) Hát nem tom de akkortájt még a bringa is nagy szám volt, a neonról ne is beszéljünk.. ..ja emg tele van kocsikkal a film szal érdekes.. (ja és persze nem régiekkel, inkább újak, csak leélve..)
Na meg akkor ott van az h O'Connel fia kb egyidős az anyját alakító nővel, szal én inkább a barátnőjének tudnám elképzelni, mint anyucinak.. ..de hát ki tudja.. ..a közönség 50-es nézői biztos jobban buknak a még reálisan elérhető anyukákra mint a biztosan tabu huszonévesekre.. :D
Ja meg akkor a fegyverek.. a páncélököl az tök ok.. tényleg.. az igazat megvallva nem tudom hogy akkoriban volt-e, de biztos, csak nekem nem tűnik reálisnak.. :D
És végül a poénok.. látszik h akartak bele tenni, de sajna ez se ment úgy ahogy eltervezték.. :S A poénok inkább ilyen "picit megindul a szád csücske felfelé" jellegűek, de semmiképp nem viccesek.. ..ami vicces az meg azért, mert annyira siralmas.. :D

Többet nem tudok hozzáfűzni..
Végső eredmény: 4/10 (imdb 5.3/10)

Linkek: port.hu Filmbuzi IMDb

Trailer:

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr881989139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.08.28. 08:06:34

Még én se láttam, de én megvárok egy DVDRip változatot. Ott jó a hang, meg a kép is. Na szóval. A kölök már megvolt a második részben is, akkor még csak 10 éves lehetett. Már ott is nagy szerepet kapott, mert valami karperec az ő kezére rögzült, amit persze a múmia keresett... 50-es anyukák? Nem biztos, manapság a smink mi mindenre jó :D Korszak... Neonfények pöttyet durvák, azok akkoriban nem lehettek, ha jól tudom. Biciklit már elhiszem, ha nem ilyen hiper-szuper fajta volt (Gondolj bele, már 1817-ben feltalálták az elsőt, habár az alig hasonlított rá). Autók? Hát, tudja fene... Míg nem láttam a filmet, véleményt se tudok mondani. Páncélököl? Az akkor már volt! Rémlett, hogy a németek már használták a II. világháborúban, a Wikipedia pedig azt írja, hogy az első fecske már 1942-ben megjelent. A következő években pedig jöttek az újabb változatok, amiket tömegesen gyártottak. Egyelőre ennyit erről :D

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.08.30. 14:25:58

én ripet szedtem.. nem mozis volt..
süti beállítások módosítása