Weinie is down.. (All in all)

2008.08.27. 23:44

Megint picit hosszú lett a post, szal egy továbbal megspékelve láthatjátok/olvashatjátok az elmúlt kb 2-3 nap eseményit.

Mostanság nem vagyok nagyon a toppon..
Nem is értem miért..???
Csak ilyen állapotban vagyok és kész. Főleg igy este jön ráma "depcsi", mikor már nincs kivel beszélgetnem...
Most tartottam kis szünetet, közbe kevesebben lettek msn-en, és most már picit jobban vagyok. Itt gőzölög elöttem a forró cappuchinom (fél liter) szal most hajnalig megint elvok.. :D
Közbe vad fruttikat hallgaok utube-on és most már erősen gonodlkozom rajta hogy leszedek pár albumot, emrt elég jonak tünnek, pedig én nem szeretem a magyar zenét.. :D
Kezd picit szétesni a post, msot már minden van benne, de segáz..
Szóval pl kezdem úgy érezni h Nikivel sem olyna már a viszonyunk mint amilyen volt..
Úgy értem hogy nem beszélünk eleget, én is kevesebbet irok rá, meg ő is rám, sé kezd ellaposodni a dolog. Meg sztem én is hunyó vagyok, mert pl nemtom h neki hogy esnek az ilyen csajos postjaim, meg mikor mesélek h Adri, Andi, Lilla, stb.. szal sztem megunta, vagy nem tudom.. de igazibol most miért ne lehetnék akárkivel is..?
Elvileg neki is van valakije, meg nekem is.
na jo ebbe ne menjünk bele..
Szóval van világfájdalom.. :S
Ma mamával is össze szolalkoztunk picit, mert neki az a rögeszmélye h sötétedés után sehova ne menjek, mert szervkereskedelem van a baross uton...
Meg h aki este az utcán van az mind rablógyilkos, és bűnöző, stb.. Én meg már untam és elmondtam h mi a tényállás, meg a kormányt is picit elhordtam, már ugy értem h orbánék (ja mert ugye mama Orbán párti)
Szóval érdekes volt.
Ma főztem chlisbabot, és megmerem kockáztatni h jobb lett mint a Somtam féle. :D
Vettem még tegnap Andival husit hozzá, meg babot, meg kukoricát és hát nem tudok márt mondani: ÜBERFASZA LETT!
Picit elszámoltam az adagot és kb egy hadseregnek elég de segáz.. ..legaláb meleg lesz a takaró alatt.. :D
Ja mert ugye tegnap itt volt Andi is.. kb 5:30 fele hívott h mit csinálok ma , mert akkor átjön ha nincs már dolgom, mert Kömi nőzik, és ő meg unatkozik :) Szóval kb fél8- 8 fele jött és kis kavarodás után végül Öttevényen kötöttünk ki ... :D
Útközben megismerkedtem Andi "féltesóival", akik mint kiderült tök jo fejek. Marci picit kész egy arc.. :D Ilyen igazi, élvezem az életet jellegű srác. Picit engem Fanni bátyjára emlékeztet..
Öttevény után vissza győrbe és akkor még kis séta hozzánk, aztán bolt, aztán kajáltunk, na meg közbe elment az áram, ami megint érdekes volt, ráadásul csak a fél házban, szóval very interesting volt.. :D
Aztán miután apu intézett áramot lent a fiuknál, akkor már nálam is volt ugy ahogy, szal hennáztunk is picit. Andinak jól is iskerült, de az enyém xar lett, szal reggel le is tudtam mosni..
Ma meg ugye tk osztás.. Találkoztunk pár emberrel, de csak olyanokkal akikkel egybként is szoktunk, szal nem volt nagy ujság.. :D
A suli picit szétesve.. :D Új ablakok, stb.. de semmi extra..
A tanáraink névsora már fent van mudlin,, de órarend eddig még kimaradt.. :D
Nah ahogy nézem egész szép kis post lett, igy utolag sztem el kéne választani egy továbbal..
Meg is teszem.. :D

A végére meg egy kis beteg muzsika..
Most kb ilyen állapotban vagyok.. :D (nem nőhiányos, még mielött Andi kiosztana) hanem ilyen beteges. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr141989138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.08.28. 00:36:03

Hmm... Chilis bab :O Legközelebb szóljatok, be tudok pusztítani elég tisztes mennyiségben :D Főleg ha jó csípős B) Amúgy nem lenne rossz ötlet egyszer egy főződélutánt összehozni :D Dokiéknál koleszban mindig van valami, és saját elmondásuk szerint rohadt jól sikerülnek a kaják :D Már csak egy helyszín kéne... Megkockáztatnám, hogy mondjuk nálunk kint az udvaron, de ahhoz előbb rend kéne :P Ami egyhamar nem lesz, talán jövőre...

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.08.30. 14:26:41

sztem az is jó lenne ha mondjuk püspökerdőben egy kis chilis babfőzés bográcsban..
süti beállítások módosítása