Weinie boy ideges!

2008.08.26. 16:15

Picit ideges vagyok mert eggyes emberek (Gery) minden faxal zaklatnak, pedig direkt megmondatm eni hogy nem érek rá minden faxságra és nem tudok neki egyhuzamba kiirni 10dvd-nyi dr.house-t.. De azért naponta felhív kb 5 ször, msn-en rezgőket küld , de már picit sok belőle!!
Elegem van!
Meg felhív, érted, és akkor ha nem veszem fel akkor önkényesen idejön..  Mi ez te?? :@
Fax kivan.
Ráadásul msn-re is ki van irva hogy NEM VAGYOK! amit soha nem szoktam megtenni, csak simán nem vagyok és szopja mindenki a faxt, de msot még ki is irtam hogy NEM VAGYOK SENKINEK! De azért csak ir..
Elgem van..
Bosszúbol kiirom neki az összes vírust a lemezeire :D
Vagy akkor már ilyen automatikus formatlemezt csinálok.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr391989134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása