Olimpia

2008.08.25. 19:42

Mint már sokan tudjátok, vége lett az olimpiai játékoknak, amit mi mMagyarok vegyes érzelmekkel élünk meg.
Nekem Handrás blogja adta az ihletet hogy írjak, és ő ugyan azt mondja hogy nem szabad csüggedni, és nem kell rossz kedvünek lenni a nem megszokott teljesítmény miatt, de én másképp gondolkozom..
Nyilván a sportolók nem előre megfontolt szándékkal "vesztettek" vagyis nem érték el a megszokott szintet, és nyilván azzal is kell számolni hogy vannak nálunk jobbak is, de szerintem ez mind nem mentség..
Én ezt is a kormányra vezetem vissza, mert köztudott hogy itthon nem támogattják úgy  a sportolókat ahogy kell(ene).
Na meg pont ebből adódik a körülmények szempont is..
..én pl kajakoztam (nem sokáig) de ott is pl az volt h olyan hajót kaptunk ami kb 20 helyen eresztett, és ezek után enm angyon elképzelni hogy a körülményeka  legjobbak...
Másik dolog az a pl a kinaiak annyian vannak h a világ feléből nyilván több nagyon jo pro ember van, mint mondjuk a mi várs népességü országunkban...
Hirtelen nem tudok mit hozzáfűzni...
Akik szereztek érmet, és remelket azoknak grat, és köszönjük :)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr361989130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása