Balcsi vol#2

2008.08.19. 22:15

Na ahogy azt ígértem itt a folytatás.. :D
Amint megérkezett Adri picit lepihentünk és mivel még senki nem kajált, (se Adri, se mi) ezért a frissen vásárolt finomságokból hatalmas reggelit csaptunk. Ja és hogy dicsekedjek is, tudnivaló hogy már több mint 2 hete barna kenyéren élek, és már látszik is h mi lesz belőle.. Napi 3 étkezés és étkezésenként  csak 2 szelet barna kenyér. (Tudni kell h a barna kenyér fele akkora általában mint a sima, és pont ezért kisebb egy szelet is, szal most keményen diétára vagyok fogva.) Balcsi alatt majdnem 3 kilót fogytam, ami még nem az igazi, mert 4 volt betervezve, de majd szép lassan.
Visszatérve:
Pontosan már nem emléxem hogy közvetlen kaja után mit csináltunk, de annyi biztos h kb 14:00 fele már a parton hesszeltünk. Az időnk nagyon jó volt. Nem volt egész héten olyan nagggyon gatyarohasztó meleg, inkább az a "kellemes" 30 fok. (Tegyük hozzá h a30 fok csak akkor kellemes ha óránként be tudsz menni a vízbe..)

Idén már cseles voltam és első nap naptej agyba főbe, meg napozás után rögtön testápoló ha  kiszáradt bőrömet hidratáljam.. szal igy megúsztam leégés nélkül, és ha meg már az első napot túléli az ember akkor meg már nem kell fosni, mert utána meg már csak barnul az ember :D
Ja meg persze én arra voltam rákészülve h majd  a parton csak ugy kell majd utat törni a nudis 15-20 éves csajok között h leérjek a Balatonig, erre lemegyek és tele van az egész part ilyen öreg luvnyákkal, akik a hájukat és a szottyadt csöcsüket lógatják a vizbe és a 4 éves sikongató és agyba főbe focizgató unokáikkal ordibálnak... ..szoval pihenést benéztem.. de segáz.. :D
Ja meg ugye apu azt várta hogy majd reggel 9 kor kel (ami nekem ugye nem tul nagy pihenő lazulo dolog, mert én alapból is akkor kelek..) de alattunk lévő kégliben meg egy öregasszony volt és minden reggel felhívta kb 5 unokáját h h vannak (reggel 7-8 között) és kihangosítva beszélt velük az erkélyen mert ugye simán nem hallja a mobilt..  :S  :@
Úgyhogy  a reggeli szemeteskocsi hangja helyett volt öreg néni vinnyogás... :D
Ja és azt nem is mondtam hogy egy gyerektábor volt mellettünk.. hát képzelhetitek.. :S A sok kis divatpicsa vinnyogása, és a srácok: "hűű bazme!!!" -elése csepppppppppet sem volt IDEGESÍTŐ! A fura csak az volt h kb 10 évesek lehettek.. :D (Egyik kis srác megszólal: -Ne legyél már ilyen antiszociális BAZDMEG!" Olyat röhögtünk Adrival.. :D
Szóval volt mint kacagni :D
Ja meg végre láttam egy normnak kinéző csajt. Ja Niki ezt most ne olvasd.. :D
Szóval volt egy csaj aki úgy valahogy kinézett, mondjuk a feje  az elég "érdekes" volt.. :D (képek között lehet checkolni-sellőlány) na szóval elkezdtünk beszélgetni (miközbe homokvárat építettem a 6 évesekkel.. :D (Múgy ajánlom mindekinek, ezt a technikát, mert ha jó a vár, akkor az össze csaj köréd gyűlik h: "Jaaaaaj, te olyan ügyi vaaaagy! :D "
Ezentúl igy fogok csajozni komolyan mondom.. :D Szóval lényeg a lényeg, elkezdtünk beszélgetni a csajjal (meg a többi idióta, dagadt rózsaszín fürdőruhás 9 éves csajjal) és már épp kezdtem volna jól érezni magam h azért mégiscsak szerethetnek a csajok ha igy körém gyűltek, erre kiderül h a legidősebb "legsexybb" is csak 13 éves (lesz majd), szóval érdekes lett volna a dolog.. Mondjuk alapból szőrtelen, őszintén sikít és könnyű elásni.. :D
Adrival viszont jol elvoltam. Mondjuk sokat ment át barátjához Macihoz, de azért sokat volt velünk is. Apuékkal osztották egymást rendesen.. :D
Most megint egy kis hatásszünet és ha lesz egy kis időm akkor megint irok majd.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr281989112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.08.20. 12:50:38

Hát te kész vagy ember :D Én alapból híztam pár kilót Balatonon, de ez van :D Majd évközben fogyok. Nálunk is van gyerektábor, de az csak a szomszéd utcában. Néha behallatszik a zaj, de nem valami hangosan. Nem is beszélve arról, hogy nálunk nincsenek nagymamák, akik üvöltözve telefonálnak az unokákkal :D Max a szomszéd gyerekeket lehet hallani, de őket idén nem is láttam sokszor lent. Pedig ők aztán vonyítanak, mint ha nyúznák őket... Legszívesebben mondjuk tényleg lenyúznám a bőrüket :D Üvöltenek egész nap, elkényeztetett kis 6 éves büdös kölkök...

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.08.20. 13:16:35

néha én is megijedek magamtól.. :D de hát ez van.. :D Mugy ilyen fekete fejjel picit ilyen lateros nézésem van, mint valami beteg cihopatának :D
süti beállítások módosítása