Thursday night fever...

2008.08.08. 10:20

Na hát a tengpai napom is érdekesen alakult, pontosabban az este.
Adrival találkoztam volna/találkoztam 7-8 között.. ..ebből rajtam kívül álló okok(Adri) miatt 9:40 lett, de segáz.. :D
Picit kovájogtunk (ez most j vagy ly ? ) és hiretelen szörnyű ihatnékunk támadt, persze nem nagy tételben, de hétköznap révén hullám már zárva, akkor nézünk valmi helyet ahova be lehet ülni.. ...felmerült lapos, de amint Adri megláttam h csúnyán nézek, rögtön letett róla.. ..szóval akkor ide-oda emntünk sé semmi jo hely nem volt.. ..végül a SoHo-ba kötöttünk ki, ami egy naggyon érdekes hely. Még soha nem voltam ott, de nagyon bejövős. Nyugis, kávézós, hangulata van, és még a kiszolgálás is fantörpikus.. :D Adri egy Heinkent kért én meg szoltma h egy Cappuchinot hey nekem! (Ahogy nézem ez nem sikerült poénosra.. :s Nem vok formában.. :s )
Szóval beszélgettünk egy sort, majd távoztunk. A hely nem a legolcsobb, mert a sör és cappuchino 890ft volt, aztán végül nem xaroztam 1e adtam.. :D Nem voltam felháborodva az árakon, mert egy igencsak kúltúrált helynek tűnt..
Akkor ezek után go vissza hozzánk, majd kis bezsélgetés, kártyakevergetés, aztán Adrira rájött a mehetnék, de mikor meglátta/megérezte a finom, pihe puha ágytakarómat, akkor rögtön leheveredett rá, és csak annyit mondott: "...megyek ám, 1 perc és összeszedem magam.." (vagy valami hasonló, már nem emléxem rá.. :S ) Na és kb 10 perc beszélgetés után Adri bealudt.. :D
Nekem se kellett sok.. Kb 15 perc mulva már én is szunyáltam.. :D
3 kor ébredtem fel, és felkeltettem Adrit is h huha, már 3 van ám, aztán közös megegyezés alpján arra jutottunk hogy majd reggel megvitatjuk h mikor kellett volna felébredni.. Visszaalvás.. :D
Reggel kb 9:10 fele ébredt fel a leányzó, gyors reggeli, kis teával kombinálva, majd elindultunk.. Egy darabon elkisértem hogy nehogy ellopják a hőmik (igen, ilyen szó létezik, ezek a sötétben bujkáló rossz szellemek :D )
Mellesleg ugye már nem volt sötét 10 kor... :D
Aztán go vissza haza, és most itthon üldögélek, de sztem még alszok egyet.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr811989097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása