Már nem az igazi...

2008.08.08. 15:28

Ezt a xar egy napot, te!
Hát kész vagyok...
Ugye Adri itt felejtődött, és nem sokat aludtunk..
Erre most ráizzítottam hogy alszok egyet, de mindenkinek most lettem nagyon fontos hirtelen... Kb 5-10 percenként felhívott valaki hogy mi van, hogy van, mikor megyek, mikor jöjjön, már it van stb.. :D Szóval alvás megint nuQ
Na mondom segáz, akkor eszek fini gyümölcslevest, amit anyu főzött.. Erre kiveszem a hűtőből és látom hogy nem az igazi..
Tele van citrommal, amit ugye izasítőnek szoktunk beletenni, de most annyi van benne hogy jóformán az benne a gyümölcs.. Meg xarul tette bele, meg sokáig, és a citromban lévő fehér héj teljesen keserűvé tette...
Tehát hidegnek hideg, de tök keserű.. ...ja és persze beleborított kb egy karton szegfüszeget is...
Szerintem ez ilyen kényszerleves, vagy én nem tom.. De már multkor is ilyen volt.. :S Sőt akkor annnyira xar volt h ő se birta megenni.. :D
Ugyhogy most bosszúbol túrórudit fogok enni.. :P

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr261989098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása