Today focus...

2008.07.10. 20:44

Ma tök jo napom volt.
Andi keltett (picit tul korán) 8:43 kor és az volt az első kérdése h ettem e már reggelit, és miután megegyeztünk h még nem, így kitalálta h hoz nekem valami finomat lipótiból, és jön ide. :)
Reggeli után picit beszélgettünk még aztán átmentünk mamámhoz mert szolt telón h: "...hello, lenne egy kis meló.." :D Szóval kaptam tőle egy labdát, ami kb ovodásoknak ige ideális lehet, de én már picit máshoz vok szokva.. ..mondjuk egy doboz cigi vagy gumi lehet többet ért volna a balatonra.. :D
Ja meg kaptam tőle egy képet, ami egész jó. :D (Természetesen a labda is jo lesz csajozni, majd véletlen a lányokhoz ejtem oda, és majd megkérem őket h amiért nagyon messze vannak hozzák már ide.. :D

Mint sokan azt már nagyon jól tudjátok holnap megyek balcsira, de amit viszot még sokan nem tdtok az az hogy az előre eltervezettel ellentétben nem 6 napra megyek hanem 9 re.. :D
Már bepakoltam mindent, a birnga javítókészlettől (1-8 imbusz kulcs, foltkészlet, 7es kulcs, csavarhúzók, fék spray, digit tartó állvány) egészen a fürdőruháig mindent. Van nálam teló, aksi, mp3, és mindezeknek a töltő berendezéseik. Van a táskában még 8 felső, 9 alsogatya, 3 rövidnadrág, 1 hosszu, és egy amibe megyek.
Raktam be cipőt, 2 törülközőt, deot, naptejet, testápolót, fésüt(nem is tudom minek, ugyse használom egyébként se.. ..lehet nem ártana rászoknom..), borotvát, fogkrémet, tusfürdőt, sampont, manikűrkészlet, egy adag gillet és wilkinson penge ha unatkoznék, tennislabda h legyen mivel játszani a vízben, ja meg van nálam 5db zokni, mondjuk minek..?? sztem kb junius óta mezitláb járok papucsban.. :D
Van nálam masszázsolaj, és gumi is hátha hirtelen rámvetnék amgukat a lányok, na meg van 12e költőpénzem... ..meg apu is adott 10e et szal elleszek, de nem akarom elkölteni, inkább minél többet meghagyok h majd ithon elszórhassam más értelmetlen hülyeségekre.. :D

Ott veszett el a fonal h mama...
Szóval mama után go bolt (cseppet se néztek hülyének h egy bazi nagy képpel rohangálok a boltban.. :D )
Vetünk mindenféle jót és főztünk egy kis túrós tésztát ami fantasztikus lett a tésztát leszámítva (mivel a többi ugye már kész van hozzá pl. túró, tejföl.. )
Andi sütött palacsintát is, ami hasonló "jóra" sikerült. :D A tésztával nem volt semmi gond, csak mindig beleragadt a teflonos serpenyőbe.. ( ki érti ezt..?? ?? ?? )
Ezek után Adri póbáltuk átcsábítani, na meg Cinkyt, de ő ma is dolgozott és nem tudott volna jönni. Adrit nagy nehezen rábeszéltem és 15:20 fele ide is ért (picit késve a kb 14:00 helyett.. :D , de rosszul volt szegény szal nem utáljuk érte.. :D )
Adrival végiglestük az össze családi fényképeket, melyek közül igyekeztem elrejteni azokat melyeket anyu csinált rólam 4 évesen miközben egyszál pélóban rohangászok az udvaron.. :D
Miután Adrit kihoztam az egész napos kómából el is ment, mert 19:08 kor találkozója volt/van. (Ki érti a nőket, h miért pont 19:08 ra beszél meg találkozót..?? ?? ??)
Azóta meg összepakoltam a fent említett dolgokat.
Hirtelen ennyi, majd lefekvés elött irok még egy könnyes búcsút a blogosoknak, h ne legyenek öngyik csak azért mert 9 napig nem leszek.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr661989043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jocee 2008.07.10. 23:14:59

ha én is utánanéznék, biztos találnék magamról ilyen ,,egyszál péló"-s képeket... green :F
süti beállítások módosítása