Kazán és virsli.. (^^)

2008.06.28. 18:13

Ma egész nap azon ment a vita apuval hogy vajon itthon vannak e az albérlők mert h akkor felrakjuk a kazánt. (Szerzet egy zsír újat és fel kellett volna rakni..)
Namármost: mivel a fiuk tegnap este bulizni voltak gondoltam h nincsenek olyan elvetemültek hogy reggel még haza is mennek, szal én biztos voltam benne h itt vannak, de tévedtem, ergo ők elvetemültek.
Ezzel a cseles (very sly) húzásommal sikerült úgy beállítanom hogy már kezdtem azt hinni h elmarad a kazánfelszerelés, holnap meg ugye nem értünk volna rá, mert jönnek pestről nővéremék. De az utolsó pillanatban megváltozott a koncepció...
Ahogy az lenni szokott a turpisság kiderült és így apunak jófiú lévén szótfogadva mentem segíteni. (Múgy azért nem akartam annyira mert a legutóbbi kazánszerelős akciónk 2 órás volt, és h az igazat megvallva inkább pihiztem volna egyet dután..)
De apunka sikerült elhitetnie velem h mivel ez zsír új így semmi meglepő nem érhet minket, és csak 2 furatot kell eszközölni a falra aminél fogva feldobjuk majd..
Ez meg is volt...
Ahogy ráengedtük a nyomást (megnyitottuka vizet h feltöltse a rendszert) rögtön orán -száján folyni kezdett a víz.. Na itt éreztem h a beígért 10 percből 40 perc lesz.. (..ha már itt tudtam volna h mennyivel elszámoltam..)
Szóval akkor egész szétbúrít, öszes tömítés kicserél...
Ezek után még mindig eresztett, akkor gyors telefon, kiderült h mi a baj.. ..jó... ..semmi gond, kicseréljük...
Elvileg elhárítva... (ekkor tartottunk 1 óránál) ...na mint ugye tudjuk az elmélet nem gyakorlat, szal mi lett a vége..??? na mi???                     még mindig folyik az a geci..
Természetesen ki találta meg a hiba forrását..? Hát én! :D (KIs ego kell.. :D )
Na jó... megoldva..
Vagy mégsem..???? :D
Membrán csere...(A membránról tudni kell h a kazán legalján a  legelrejtettebb kis zúgba van elsuvasztva amihez tényleg az egészet szét kell búrítani.. :S )
Itt már apunak se volt őszinte a mosolya... :D (konkrétan: "...a büdös qrva anyját ebbe a xarba már.. ...a tököm kivan.. ...úgy kibaxom h csak zutyog.. ) :D :D :D (Ez azért nagyon poénos mert ő teljes nyugodtsággal szítkozódik..)
Ok.
Megvolt ez is.. :D
Na akkor végre rámehetne a takaró/burkoló lemez amitől ugy tünik mintha ez egy kis aranyos szerkezet lenne, de senkit ne tévesszen meg! Ez egy sunyi geci masina!! :D
Szóval ott tartottam hogy rámehetne, de miért is menne rá..?!?!?
A burok annyira közel volt egy csőhőz hogy attól nem ment a helyére... ...hát akkor mi a teendő..? :D
FLEX!!!! :D
Had szóljon! :D (Szólt is.. ..g*ci hangos volt, azt hittem megsüketülök..)
Végre kész.. ..a burkolat csak természetesen.. ..a teljes gép innen még min 30 perc.. :D
Még kis simítások és végül tényleg kész lett.. ..de akkor még elpkaolni, felmosni a kazánbol kiömlött kb 2 vödör vizet.. stb..
Apu a végén már érezte h nem ezt ígérte szal mondta h menjek fel, majd ő elintézi... :D
Akkor lettem volna igazi úriember ha maradok, de mivel mindannyian tudjuk h egy köcsög vagyok ezért feljöttem és jól teleettem magam virslivel :D
A hűtőből meg elővettem a már jó előre behűtött ice teámat, ami talán most előszőr tényleg ICE tea.. ..eddig kb hugyteának lehetett volna konstatálni.. :D
Asszem ennyi..
Most meg sztem picit pihizek :) ;) B)
Bye all!

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr131989008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jocee 2008.06.28. 18:20:10

Nálunk is van néha ez a ,, gyere és segíts légyszíves egy PICIT". Valamikor télleg csak 5-10 perc de van h a piciből 1 két óra lesz, amit én sem bírok annyira. Ha meg valamit elcseszek a nagy segítség közben, egyből jönnek, hogy mit csinálsz, hát ez hihetetlen hogy nem tudsz ennyit megtenni, miért nem tartod azt a rohadt szekrényt rendesen?!?! stbstbstb... :D

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.06.28. 19:05:24

Nálam is detto ugyanez van Jocee...

Gerely · http://www.ikrenyweb.extra.hu/blog 2008.06.28. 19:45:20

dikk mijen xar kazánjaitok van? nekünk semmi gebaz nem volt meg még a 12 éves bojlerrel semi ami a régi lakásban volt :F

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.06.28. 22:26:05

a 10-en x évessel nekünk sincs bajunk.. :D de ez az "új" ez baxaxik.. :D

Gerely · http://www.ikrenyweb.extra.hu/blog 2008.06.28. 22:36:30

naja monnyuk ez a qrvatömeggyártás tehát annyira baxnak a minőségre h azér télleg fel tuggya baxni az ember agyát... =(

Andi 2008.06.28. 23:01:29

Háhhh... milyen jó dolog a központi fűtés... :D :D :D
süti beállítások módosítása