Happy múví #3

2008.06.25. 11:28

Még pár napja olvastma Patrik blogján hogy megleste a "What happens in Vegas" című filme és hát konstatálnom kell hoyg jó az a film.
Aki ismer az tudja hogy a vígjátékok nálam nem nagyon jönnek be, a romantikus filmek alapból zsákutca.
Ennek ellenére eddig akárhány filmet néztem emg az mind tetszett.. :D
Szóval a film alaptörténete egy elcseszett házasság ami a végére terészetesen happy endel végződik (révén h happy END)
Talán az egyetlen gyenge pontja az alaptörténet: összeházasodnak és rádöbbennek hogy nem kellett volna, ezért nagy összeveszés, de aztán ujra egymásba szeretnek, és mikor már minden jó lenne akkor derül fény az egyikük rossz húzására, amitől a másik kikattan.. ..na ekkor jön a 2 hét depi, nem bezsélünk, nem telefonálunk, nem is nézünk egymásra, és akkor bevvaljuk h hú de köcsög (kötsög) voltam veled és akkor minden happy.. ..na és ez a bevallom és minden happy itt rontották el azzal hogy ez a folyamat kb 5 percen belül lejátszódott... :S Sztem sokkal drámaibb lettv olna ha még húzák egy picit.. mondjuk 10-15 percig.. ..vagy akár 20.

Mindennek ellenére a film jó volt, és ilyenkor mikor full romáantikát lesek mindig eszembejut (azon felül h milyen jo lenne ha kivillana Cameron Diaz melle, esetleg a déli tájak is..) szóval mindig eszembe jut h csak nekem esik nehezemre csak igy felszedni vaalkit..?
A filmekben mindneki csak megy partizni, félrészegen odaszol egy csajnak, a következő pillanatban meg már azt látjuk h a lány szétrakja amit kell .... :D :P
Mondjuk én ottrontom el sztem, h én már félrészeg se vagyok.. :D (na meg nem vagyok kockáshasú, szinész isten, aki ha leveszi a polóját a sikongatástól elájulnak..)
Lehet ha én is elmennék valami világszenzációba pl: "barátok közt" :D (...vicc volt..)
Szóval aki bukik a nem kockáshasu, nem részeg, göndörhajú (már nem sokáig :P ), nem szinész palikra az nyugodtan keressen meg.. :D
Akinke esetleg van producer ismerőse az is keressen meg :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr861989000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása