Futás - elmélkedés...

2008.06.23. 23:09

Most megyek zuhanyozni de ha visszajöttem akkor újult erővel folytatom..

-update-
Még mielött elmentem volna zuhanyozni azon gondokoztma h miről is írjak, és most se vok még teljesen képben, szal irok mindenről.
Nemrég érkeztem meg ugye futásból és hoyg őszinte legyek futásnak nem vol nevezhető.. Helyette viszon kb eltévedtünk bácsán, és tlaáltunk egy játszóteret, ahol kiéltük minden gyermeki gondunkat.. :D
Egész nagyot kerültünk, és jó is volt ez így. Lehet h futni is let volna kedvem, de Adri így is lefoglalt a hülyeségeivel :D (Nagyon kész egy csaj.. ) (Aki ismeri Cinkyt az tudja miről beszélek..) :D
Komoly futásunk végeztével Adri igazi hazigazda lévén még be is hívott, amit én természetesen igyekeztem elutasítani, de végén már kb hülyének néztek minket mert toporzékolás közbe győzködött engem, "...h de csak egy üdítőre.."
Felmerül a kérdés h akkor elötte mire invitált volna..? :D (HANGSÚLYOZOM EZT NEM + JELENTÉSTARTALOMMAL IRTAM!)
Mint az késöbb kiderült a frissitő jéghideg ásványviz nem jó ha még haza is akarsz futni, vagyis nem azzal van a gond h hideg, hanem azzal hogy szénsavas.. :S Ez azt eredményezi h miközben zötykölődsz haza a hasadban egyre növexik a nyomás, szal a végén már csak sétáltam, mert para volt h az ebédre evett koviubis pizza és ez a "plussz löket" esetleg "kellemetlenségeket okozhat", magyarán ha folytatom a futást a végén még huzatosra fostam volna magam.. :D
Hazaérve az fogadott hogy anyámék kizártak, szal a Gabcy-Cinky féle kavicsos csengetés jól jött most, eme nehéz helyzetben.. :D
Mint azt már az elején irtam, ezeután jött egy gyors zuhany, majd winamp bekapcs(mindig bevan csak a tálcáról előhúztam) és hozzáadtam a listához Yummie blogján található legújabb mixet. Szeretem a Yummie féle zenéket, mert ilyen nyugis stilusuak. Nem táncolós, hanem hallgatós edition az összes.. :D
Akinek esetleg kedve tarja az itt letöltheti. Temészetesen Minden jog Yummie-é!

Hirtelen ennyi mert mennem kell(ene) lefeküdni, mert ugye holnap korán reggel go Gergőhöz :)
Szal majd re újra, de addig is pacsi!

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr731988998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balage · http://mrbalage.extra.hu 2008.06.24. 13:15:39

Szerintem is jók a mixtape-ek, ilyen jó egyszerhallgatósak sztem.

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.06.24. 16:30:31

jaja, én is nagyon birom őket.. én azt cisnáltma h tegnap leszedtem és mondjuk 12-01 ig ezt hallgattam.. :D
süti beállítások módosítása