Upgrade! Under consturction!

2008.06.22. 01:36

Aki tegnap este hajnal 1 körül nézegette az oldalt az tudhatja hogy nagyon belejöttem a fejlesztésbe, mert találtam egy ajax alapú skin-t amivel lehetővé válik sok ujdonság.
pl: hallgatod a zenét, közbe kommentelnél, és ha elküldöd a kommentet a zene akkor se áll meg..
Ezek ilyen finom apróságok, de tervezem h pl a sidebar-ba (oldalmenü) beillesztek egy zenelejátszót amivel lehetővé válik a folyamatos zenelejátszás. Ez a skinlehetővé teszi hogy akárhány oldalon keresztül mész a sidebart nem frissiti, csak az oldal közepét (magyarán az oldal úgy frissül hogy nem töltődik újra) Ez természetesen enm azt jelenti h nem kell hozzá internet kapcsolat csak azt h másképp kell.. :D
A dolog elég szivatós mert a programnyelve soooookkkkkkkkkkkall bonyolúltabb mint a sima skineké, pont azért mert ilyen extrákat tud, ezért mire mindent lefordítok és helyére teszek, na meg mire úgy fog kinézni ahogy én szeretném addigra kb megőszülök, de azért igyexem..

Aki nem fanatikus Weinie blog olvasó (van annyi esze hogy nem hajnalban olvasgatja..)  annak annyit mondhatok hogy nagyon letisztult lesz, átlátható és soksok extra lesz benne.
Az alapvető funkciók megmaradnak, csak átalakulnak.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr601988992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.06.22. 01:38:02

pl ezen átmeneti okokból nem elérhető a blogroll, a naptár, és az egyéb widgetek..

Gerely · http://www.ikrenyweb.extra.hu/blog 2008.06.22. 18:24:03

Hát é nvoltam ojan eszetlen h egykor sőt később is nézegettem, mind1... Aki nem látta az sajnálhatja, bár sztem jobb nekeik mer nem fáj a szívük az ajax miatt :D mmint h most nincs... Szal hajrá weinie... Hehe én tuttam regelni :P
süti beállítások módosítása