Uncsi van..

2008.06.21. 20:48

Most vagyok abban az állapotban hogy semmihez sincs kedvem..
Gabcyék is azt mondták hogy érjek rá mert hogy megyünk be bringázni és majd idejönnek és innen megyünk..
Kb egy órája kellett volna idejönniük. Szegény Cekát is szinte elküldtem, h menjek bringáni, erre meg semmi.
Apuék meg mondják h Niki (nővérem) jön Győrbe.. ..kb éve nem láttam, és h majd szolnak h mikor van itt.. erre: elfelejtettek szólni és már rég itvan de msot emg dolga van.. (esküvő..) szal megint semmi.. :S
Szte bedobok egy mp3 lejátszót és elmegyek bringázni..
Majd re..
Byebye-szerkesztve-
Update: (40 perccel később)
Na most értem vissza, és el is fáradtam.. :D
Ki Zámoly és vissza.. :D
Meglestem az eperföldet és vissza... :D
Közbe egy kis Linkin Park...
off
when i preted everything is what i wanted to be, i look exactley what u have always wanted to see, when i preted i can't forget about the criminal i am, stealing second after second just couse i know i can, but but i can't preted this is the way it will stay, i m just trying to bend the truth.....
..THE VERY WORST PART OF U IS ME! :D
Picit elvoltam.. cseppet se néztek hülyének h énekelek mint egy vadállat, és közbe a bogarakat küzdöm le  a torkomon amik jötek szembe.. :D

Mielött elindultam volna elcheckoltam a molhoz és felfújtam a kerekeket kő keményre, ami utolag visszanézve nem volt jó hatással a seggemre, emrt agyon rázta... :D
Szóval kő keméyn gumival let's go! :D
Na ennyi mert ha most rögtön nem gozok el zuhanyozni akkor a saját bűzöm öl meg.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr281988990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely 2008.06.21. 22:44:15

Sztem nem gáz ha énekelsz, én isnleírtam eccer egy egész szám szövegét msnen egyik osztálytársamnak :D
süti beállítások módosítása