American life and tattoo..

2008.06.18. 22:45

Ma szakítottam a hagyományokkal és elkezdtem Madonnát hallgatni..
Páran tudják már hogy én szívből utálom azt a nőt.. nem it tudom miért... ..talán a sorry, vagy  ahang up száma miatt nem is tudom.. Szóval lényeg lényeg meghallgattam tőle 53 számot.. (mi lenne ha még szeretném is..??? :D  és közbe rátaláltma eg yigazi retro kedvencre, amit szeirntem mindenki ismer.. Madonna és  varjak támadása.. :D
Itt van akinek van pár perce :) :

Más: Tegnap rajzoltma a kezemre egy kezdetleges tetkot alkoholos filcel ma meg badtam anuyéknak h igazi, és h ezentúl ott lesz a kezemen.. :D
Mondanom sem kell mire kinyitottam volna  a számat h eláruljam h csak kamu, apuék már kezdtek lecseszni.. :D
Ezek után meg kellett mutatnom h tényleg lejön.. Mikor viz se mosta le, akkor kezdtek dühösek lenni, de mikor az alkohol segített mindjárt más lett a helyzet.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr41988984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása