Fax kivan!

2008.06.07. 22:19

Most kezd picit betelni a pohár nálam ugyhogy aki erre a postra nem támogató jelleggel ir az szémitson egy visszaoltásra ( :D )

A post elég hosszu szal csak az olvassa aki kiváncsi az idegeskedésemre és akinek van min 5-10 perce :D Ma mindenki engem zaklat a hülyeségeivel.. és kezd elegem lenni belőle.. Mindenki emgtalál vlmaivel h ezt csináljunk emg neki, azt csináljunk meg neki, ezt adjak kölcsön azt adjak el enki (és persez ez mind ugy h én jóravalógyrek megsajnálom őket, és hát segytek, és megoldjuk okosba.. De igazibol nekem már qvára semmi kedvem nincs senkinek semmijét megcsinálni!
Ezt most nem azrét mondom hogy a jővőben en számítsatok rám, csak most picit elegem van.. Ma azt hitem h végre eladom a magurám is, de helyette kaptam másikat.. De jó üzlet volt.. :@
Ez msot enm kibeszélés, majd irok Gabcynak h ez igy ne tul jo üzlet nekem, a magura mind1 h nála van e vagy sem, mert én igyse-ugyse hazsnálom, de attol még pénzbe kerül...
Úgy eggyeztnk meg h ő eladja annak a maguráját akinek akarja és nekem leperkál 10kilot és utánna az én magurámmal azt csinál amit akar... Ő picit máshogy értelmezte, és hozott nekem 2 k meg az ő maguráját.
(Kb 2 hete irt a kis geci hogyishivják Dominik.., aki kérdezte h mennyit érhet Gabcy magurája, én meg gondoltam h biztos Gabcy neki akarja elpaszolni, mondom jót csinálok Gabcyval s jo sokat mondok, azt mondta h 8 k.. Nem akarlak megsérteni Gabcy de ha mélyen magunkbanézünk/nézel sztem te is tudod hogy aza  magura nem ér 8e-et... Na szoval lényeg a lényeg h Gabcy ezt visszahalotta, vagy nem tom h én 8k mondtam rá és most mivel én 10e árulom magurám bejött a "8k" magurájával és 2e forintal...
Nekem az az eredeti koncepcióm h eladjam a cuccaimat és nem az h lecseréljem őket... Most tényleg sokkal előreébb avgyok.. :@ Most még xarakodhatok azzal h eladjam ezt a xart.. :S
A másik emg h mindig mindenki azt hiszi h attól h haver vagyok majd ingyen megoldom neki.. Adjakegy kis ezt, egy kis azt.. "..jaj nincs véletlen foltod, jaj nincs véletlen egy kis festékk erre, jaj nincs véletlen... " elegem van!
FÉLREÉRTÉS NE ESSÉK, MINDNEKIT BIROK TOVÁBBRA IS, CSAK ÚGY ÉRZEM ÉN MINDIG ADOK ÉS VALAHOGY AZ H WEINIE IS KAPJON VLMAIT AZ MINDIG ELMARAD...
Nyiván én is akartam már "okosba" megoldani dolgokat, de én legaláb megkérdezem h mennyibe kerülne.., vagy mit kér cserébe vagy vlami...

Ma ilyen depreszios kis köcsög vagyok..

Erre még rátesz egy lapáttal a hülye unokatesom, ESZTI.. Akinek meggyőződése hogy azzal hogy mindig engem kérdez attol majd ő okosabb lesz és összejön a divatbuzi barátjával...
Mindig erősködik h mi csak uncsitesok avgyunk de mikor meg 10 ből csak 6 ot kap akkor meg h mondhatok ilyet egy "csajra" Hangsúlyozom itt már csaj sinten bezsél magáról, és nem uncsitesó..
Meg h irjak/irjunk elemzést a Kőszívű ember fiairól.. Bazz van nekem jobb dolgom is..!

A következő dolog pedig anyum.. Ismét..
Most h volt a nagy "műtét" , mindeki nagyon vigyáz rá és "jaj, nehogy szegény megterhelje magát..." (mintha egyébként szokta volna.. )
Szóval hazajön, akkor egész napom felborytom h elémenjek, de kiderül h elöb jött és mamánál van.. Erre odamegyek hazajövünk, mig mama itt van addig adja a ksi ártatlant, meg h milyen erőtlen, meg jaj szegény, most nem is mehet sehova, mert hát milyne beteg...
(Én tényleg megértem h stresszes egy ilyen dolog, de utánna mire föl lehet rosszul..? A szivkatéterezés egy rutin vizsgálát, és nem műtét! Fognak egy tűt, katértert és eg ytök vékony tűszuráson keresztűl bevezetik.. nem érzel semmit csak egy tűszúrást.., azt is megértem h ha vlami mégis xarul sül el akor azért van kockázat, de tulvagyunk rajta, jaj, de jo, örüljünk!
Szóval hazajön akkor beadja itt a kis jókislányt, meg megint szidja aput amiből már kezd elegem lenni.. És akkor ahogy lelép mama, rögtön elmegy szinházba, meg az összes barátnőjéhez.. Ahoz érdekes módon alig volt ereje hogy hazajöjjön, de ahoz h 5 óráig ne legyen itthon megint ahhoz valami szupertartalékot mégiscsak elővadászott...)
Mostanában aput s sokat szidja, hozzáteszem ok nélkül, és ezt nagyon nehezményezem, mert aki ismeri apumat az tudja h mindig jot akar csinálni, és tényleg egy arany ember..
Na és akor ma kint vok konyhába, apu emg bent szobába.. Kimegyek anuyhoz konyhába, és akkor elkezdi apu megint szidni h hol vannak a gyufák, és ezen megint annyira felkapta magát, h tiszta ideg lett és azt hajtogatta hogy "..minek apádnak mindig elpakolnia.."
Értelmezzük egy picit.. Az lenne a gond h apu elpakol maga után..? Aki volt már nálunk talán tudja h elég kupisak vagyunk... :S És ez már kezd enekm is égő lenni, szal ha hivok vlakit legalább az én szobámba igyexem tulélhető környezetet biztosítani, de már igencsak TELE VAN A FAXOM A KUPIVAL, és persze ha anyunak szóunk h összapkolhatna (mert természetesen nem a mi szárazvirággyűjteményünk szárad az előszobában, és nem az én reklámtáskagyőjteményem áll már ott kb 1 éve.. És ha valmit kiszorsz akkor megint én vagyok a rossz... (Igen , pontosan, ha te szortad ki akkor is én vagyok a hibás, de ez is csak mellékes...)
Szóval se elpakolni, se kiszórni, se semmi. A mama meg persze ugy látja h mi a szegény kislányát elnoymjuk és mindig mindent neki kell csinálnia...
Multkor anuy lement megöntözni a virágokat erre már azt hallom vissza h "mindig anyátok szenved a virágok öntözésével", meg h mindig neki "kell" mosogatni, meg mindig előadja a mamának h azért nincs ideje öszepakolni (mert azért azt a mama is tudja h nem mi vagyunk apuvla a (fő)ludasok a kupi miatt, és ezért cseszegeti ais anyut, mint ahogy mi is..) szoval h mindig bemagyarázza h azért nicns ideje, mert mindig csak vasal, mos, mosogat.. Na most ebből egyedül esetleg a vasalást lehetne mondani, mert ugye van mosogatógépünk tehát, ha annyi esze van h inkább 10 ig mosogat kézzel, akkor válljék egészségére.. A mosás az meg eléggé olyna dolog szerintem ami qvára nem emgterhelő.. Én pl úgy csinálom h fogom a szennyeskosárbol a sok xart, nagyjábol kiválogatom h mit mivel lehet mosni.. (kb1 perc) aztán akkor be a mosogépbe rá a por/lötyi és bekapcs.. 3 percen belül megvan, teregetéssel együtt 10perc...
Na akkor hogy is van az h "egész nap mostam"..?
A vasalás meg annyibol ál h az ő ruháit vasalja, mert apu itthon, ha hazaért kb egyszál bxerbe rohangál, amit ugye (legalábbis én nem szoktma vasalni) tehát akkor apu részéről maradnak a munkásruhák amiket szintén nem vasalunk, mert hát munkásmeló és uyis kb 10 percig marad tiszta...
Az én cuccaimat nem vasalja, mert én ugy teregetek h az én cuccaim jol száradjak emg, tehát csak és kizárólag a nagyon kényes cuccokat kell vasalni, de azt álltalában én is megcsinálom reggel, ha pl abba akarok suliba menni...
Tehát akkor csak az ő cuccai vannak...

Gonodlom már a faxotok tele van velem, ugyhoyg hagyon a dolgot.. Már ugyis felqrtam az agyam..

Még pár sor és abahagyom...
TÉNYLEG SOKAN ÚGY GONDOLJÁTOK H ÉN ELDÖNTÖTTEM H BELEKÖTÖK ANYUBA ÉS AKKOR NEM HAGYOM MAGAM, DE TÉNYLG OLYAN DOLGAI VANNAK H EGYSZERÜEN IDEGBAJT KAPOK TŐLE!

Pl: Multkor: kérni akarok tőle pénzt h boltba menjek, erre: "...már elfogyott a pénzem, kérj apádtól.." , ez a szokásos duma, valahogy nem is vártam mást.. De érdekes modón arra van pénze h másnap hirtelen elmenjen pestre koncertre.. (vonat oda vissza 2500-3000, ja ér persze ic vel megy, szal 4e, +belépő.. szal legjobb esetben 5e..) Este apu kérdezi h hol van anuy, és én mondtam el neki h pesten van.. Szal ezek után mit mondjon az ember..?

Más: Holnap jönnek nővéremék amit nagyon várok már, mert a Judittal és a Balázzsal nagyon jo megértjük egymást :) Igazán jól kijövünk, és ennek nagyon örülök :)

Remélem tetszet a kisregényem, majd legközelbb még firkantok vlamit ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr131988968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andi 2008.06.11. 18:07:35

Tyűha Dani, ezt jól megmondtad...Ahogy most így felsoroltad, hogy mennyi mindent kérnek tőled az emberek, így eszembe jutott az aqvárium és hogy semmit nem adtam érte... :O Palacsit ígértem??? Amúgy, hogy ezt mind megosztottad az emberiséggel, remélem jobb a lelkivilágodnak is! :)

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.06.12. 21:08:02

Az aquárium miat nem ám magadra vesezd, mert irok egy olyna postot is h elegem van Andiból :D Szóval itt nem árd gondoltam.. :D Mugy tényleg jól esett kiadni magamból :)
süti beállítások módosítása