Az új házam

2010.10.04. 17:22

 Rengeteg építész blogot is olvasok és ma jutottam el oda, hogy micsoda egy önző, szar, szemét, szar alak vagyok én, ha nem osztom meg veletek. Szóval most kaptok egy adagot az új álomházamból. 

Az első emelet 273 négyzetméter. Ezen a szinten van két gyerekszoba (gardróbbal), fürdőszoba, nappali, két vendégszoba (fürdővel), a rendes hálószoba 2 gardróbbal és fürdővel, dolgozószoba, amiből nyílik egy könyvtár helység is, illetve két udvar.

Az alsó szinten főleg tároló helységek vannak - bringának, meg kerti kramancoknak, egy beltéri medence, edzőterem (szaunával és masszázsszobával) moziszoba és perce egy szolid pince helység a boroknak..
A házon belül a már fent említett medencén kívül van egy kültéri jacuzzi is.
A belső terekben főleg a bézs márvány dominál, illetve rengeteg ablak van, amitől még világosabb az egész.

A ház kimondottan elegáns, minimalista. A forma követi a funkciót, minden tér hasznosan van kihasználva. A ház amúgy Madridban található. Az árról nem tudni semmit - talán nem is merném megnézni.. :S
Azt hiszem nem kell tovább mesélnem, elég a tovább mögötti képeket mutogatnom...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr762344473

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Álomház masszázsszobával 2010.10.08. 15:19:02

A méretekkel meg a szobák számával nincs baj itt, de ezek a képek...Létezik ember, aki szívesen mondja ki erre az épületre: az én otthonom?Persze, értem én, a masszázsszoba győzte meg őt is, hiszen mit ér az a villa, amiben a masszázs csak úgy, bármely...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.10.05. 20:43:15

igen, igen, igen!!! :-)
süti beállítások módosítása