Új hobbi

2011.09.04. 20:01

Az elmúlt pár hétben már teljesen használhatatlan vagyok. Nem tudok mit kezdeni magammal. Ennek orvoslása képpen került elő a Sims 2. Soha életemben nem gondoltam, volna, hogy minőségi szórakozást tud nyújtani egy alapvetően lányos játék, és láss csodát, mégis így van.

Szerintem az emberek többsége imád építeni. Ezért imádtam mindig a stratégiai játékokat is. Nem az volt a lényeg, hogy a mission telejsüljön és minél hamarabb legyakjam az ellenséget, hanem az, hogy minél nagyobb legyen a falu/város és mindél magasabb level-en legyen az egész. Tiszta kocka duma, de éltem haltam az építésért.

Jó pár évvel ezelőtt láttam utoljára a Sims 2-t és most meg egyik csapásról a másikra került elő. Talán még Nikivel beszélgettünk róla és egyik le is szedtük. Másnap reggel ébredés után titkon arra vágytam, hogy tegyük fel és nézzük, meg hogy hogyan is kell benne házat építeni, de ezt nem nagyon mertem Niki elé terjeszteni, főleg hogy így is kockának tart, hát még ha rögtön a reggeli puszi után azzal fogadom, hogy én most Sims-ezni akarok.
Ezért inkább a szokásos reggeli hömbölgés és szenvedés után felvezettem, hogy reggeli közben akár meg is nézhetnénk valami közepesen szar 90-es évek beli filmet - ja mert hogy ez a másik nagy sztár elfoglaltság mostanság, hogy régi szar filmeket nézek.

Erre Niki közölte velem, hogy mi lenne ha inkább felraknánk a Sims-et.  Mondanom sem kell, nem kellett sokat noszogatni, hogy elinduljon a telepítés. Persze voltak gondok a Win7 miatt, de rutinos felhasználóként (mostantól kocka rövidítés) nem okozott ez sem problémát.

Mostanra már olyan tökélyre fejlesztettük a házépítési technikánkat, hogy szinte bármit meg tudunk építeni. Több emeletes, tetőteraszos, medencés, boltíves csodákra is képesek vagyunk és mivel kódoknak sem vagyunk híján ezért az sem szabhat határt, hogy épp mi mennyibe kerül.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr313202605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása