20110803

2011.08.03. 23:28

 Arra gondoltam, hogy most majd valami elképesztően durva és meghökkentő bejegyzéssel térek vissza, de aztán szokásomhoz híven a nagy lendület elfogyott, mire a megvalósításhoz értünk.
Voltam egy hetet balcsin, aminek a végterméke majd látható is lesz itt, egy videó formájában. Igaziból kifogtuk a szaridőt. Egy hétig végig esett az eső és nem nagyon tudtunk magunkkal mit kezdeni, de hát ilyenkor nincs más lehetőség: ittunk!
Ha meg nem, akkor meg ettünk és aludtunk.
Összességében jó volt, és örülök, hogy sikerült egy hét nyugalmat szerezni. 
Természetesen ahogy hazaértem, édes drága anyukám rögtön nekiállt nekem mesélni, hogy mit történt, amíg én nem voltam itthon.
Erről majd egy másik helyen beszélek. 
Most megyek is, és igyekszem valami értelmes kontentet tolni. Aki pedig kíváncsi, a további infókra rólam, meg hogy miért is nem voltam most még huzamosabb ideig, az a tovább mögé kattintva mindent megtudhat.

Igaziból próbáltam kicsit leállni ezzel a blog dologgal, hogy most majd akkor én is normális ember leszek, meg majd nem leszek kocka, meg majd a napon fogok feküdni, meg ilyenek, de végül csúfos kudarcot vallott a dolog. 
Jövő héttől meg aztán főleg beindul az élet, mert nem lesz itthon Niki és lesz időm minden este nyomni az infót meg a dolgokat ide is.
Mert hát akármennyire is furán hangzik, valahol ő is az oka annak, hogy kevesebbet írok ide. Ez persze csak azt jelzi, hogy pozitív hatással van rám, és mint ahogy azt már írtam, kezd életem lenni.
A napokban viszont az is bebizonyosodott, hogy a facebook gyakorlatilag nem elég ahhoz, hogy az embert lekösse egy egész napra. 
Így két választás volt: vagy sportolunk, vagy blogolunk. Én majd holnaptól sportolok. Hát persze.
Most egy kicsit megint lelkes vagyok, hogy itt vagyok, meg azt is susogják a népek, hogy lesz új admin felület, ami olyan jó lesz, hogy magától születnek a bejegyzések majd. Nem titok, hogy a bejegyzések szerkesztése és köztük a navigálás sosem volt túl erős a blog.hu-n, de majd most!
Ha minden igaz lesz időm is esténként, és lesz egy fasza felület, meg ihlet akkor lesz kontent is.

Már nem ígérek semmit, mert eddig mindig az volt, hogy na majd most akkor aztán úgy teleírom a blogot, hogy elfogy a tárhely, aztán gyakorlatilag 2 hét után elfogyott az ihlet.
Szóval annyit tudok mondani, hogy kontent lesz, hogy mikor és milyen formában azt nem tudom. Ha követitek a blogot, akkor látni fogjátok. Ennyit tudok mondani.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr603123930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása