Születésnap

2011.04.17. 10:46

 Tegnap végre egy hónap csúszással sikerült végre megtartani a születésnapunkat Andival. Elég furán indult, mivel a 25 fős foglalás ellenére kaptunk 8 széket, meg egy sarok ülőelemet, ami jobb napokon is csak 4 embernek elég. 
Végül aztán nem volt nagy baj, mert sok jó ember kis helyen is elfér, hát még mi.. 
Természetesen nem ment minden simán mert a végén volt még 2 Heineken, amit nem fizetett ki valaki, szóval aki magáénak érzi az jön nekem egy ezressel.

Bridgeben meg rájöttem, hogy ez a fajta szórakozás nem nekem való. Egyszerűen olyan zenék vannak, amiket vagy nem ismerek - mert nem hallgatok ilyen zenét - vagy egyszerűen utálom. Innentől kezdve nehéz jól érezni magam egy olyan helyen, ahol a hangulat 90%-át a zene adja.
Tehát két megoldás van: vagy nagyon részegen kell odamennem, vagy nem kell odamennem. 
Korábban még menet közben elszívtam egy fél doboz cigit, vagy ilyesmi, de most már ehhez se volt kedvem. Fél kettőkor végül hazajöttem.

Mindenesetre nagyon köszönöm mindenkinek aki eljött. Jó volt így egy helyen látni a sok havert. Pár emberrel nem is nagyon volt alkalmam beszélni, de majd legközelebb bepótoljuk. Viszont annak külön örültem, hogy olyanok is eljöttek, akire őszintén szólva nem számítottam volna, és sokat dobtak az este színvonalán. 

Köszönöm még egyszer :)

Szerző: weinie4

Szólj hozzá!

Címkék: bymyself

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr792833029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása