Hol volt hol nem volt

2011.04.15. 20:35

 Az elmúlt időszakban hol voltam, hol nem. Ennek egész egyszerűen az az oka, hogy iskolába járok. Ez persze nem azt jelenti, hogy rengeteget tanulok - bár be kell vallanom, mostanában még az is elő szokott fordulni - hanem főleg az az oka, hogy annyi mellékes dolog van, amit el kell intézni a sulival kapcsolatban, hogy egyszerűen nem jut időm gép elé ülni.

Most megy a baszakodás a tablóval is és persze mindenki nagyon segítőkész, de ha valamit csinálni kell, akkor egykettőre megfutamodnak. Ha meg nincs itt másnapra a fénykép - amit másfél hónap alatt nem tudtak kiválasztani - akkor meg én vagyok a fasz. De jól kibaszok velük, mert én is most már pont annyira baszok rá, mint ők az elmúlt pár hétben.
Természetesen akinek nem inge, az ne vegye magára. Aki pedig normális, azzal nem fogok faszulni. 

Már ingyen beszélünk Nikivel mobilon. Ez nagy heppöning, gondoltam megosztom veletek is. Én mondjuk ezt úgy terveztem, hogy a szülinapjára újítok be valami ilyen dolgot, hogy egymás közt ingyen beszélhessünk, de aztán ők megelőztek, szóval most már én is a kis családjuk részét képezem - ha másért nem is, mert én is benne vagyok a családi csomagban. 

Mint ahogy az írni szoktam ilyenkor - mikor nem vagyok netközelbe pár napig - most próbálom magam utolérni és kitenni minden érdekeset, ami érdekelheti a népet. Remélhetőleg hamarosan visszaáll a rend és az érettségi hajcihő után már lesz időm rendesen a blogra és lesz napi 2000 poszt.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr192829251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása