2011 03 26

2011.03.26. 21:31

 A tegnapi nap egyszerűen fasza volt. Erre most így hirtelen nem nagyon tudok mást mondani. Hamar vége lett, délután még pihiztem is, este jött Niki, fent voltunk hajnalig és filmeztünk. Csináltunk gombás bagettet is. Volt még itthon tejföl, szóval csináltam hozzá ilyen mártogató szószt is, csak ott basztam el, hogy kicsit több fokhagyma került bele, mint szerettem volna, úgyhogy egész este fokhagymagőzben ültünk. Valahol persze romantikus volt. A legviccesebb az volt, hogy reggel az első csók után rögtön mentünk fogat mosni, mert még mindig volt egy kis fokhagyma beütése a leheletünknek :D

Délelőtt még bringáztam egyet, aztán ebéd utáni pihenő, késő délután meg átjött Peti hogy befejezzük a nyelvtan tételünket. Most még egy kis melóm van, aztán meglátjuk mi lesz. Igyekszem időben zárni a napot.
Holnapra is legalább ilyen jót :)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr132774282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása