Áldassék a békesség

2010.12.20. 20:00

 Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de az új, webkettes világban már most kurvára elegem van a karácsonyból. Mindenki üzenetet küld, meg ajándék ide, oda, de még 5 nap van karácsonyig.
Ma pl jött egy cigány csávó - egyébként semmi bajom velük - és becsöngetett, hogy újévi köszöntőt mondjon. Természetesen nem ingyen, hanem várta, hogy majd akkor az áldassékabékességakijézuskával után majd én adok neki pár száz - pár ezer - forintot. Természetesen mondtam, hogy sajnos nincs pénzem - based on a true story - és sajnos apuék sincsenek itthon. Mikor már azt hittem, hogy akkor ez most a célegyenes, akkor jött a második kérdés: "és nincs valami kajátok a picinek?". Gyerek sehol - otthon nyilván több is. Erre már nem nagyon tudtam mit mondani. Kihúztam magam egy "sajnos mennem kell"-el és feljöttem. Igaziból már azt se értettem, hogy miért mond újévi köszöntőt, mikor még karácsony sincs, meg aztán hogy a kukások miért jönnek kéregetni? Szegények. Én is. Egy önző fasz vagyok.
A másik meg, hogy nem akartam őket beengedni. De mit magyarázkodok, ti sem engednétek be szívesen a lakásotokba 3 hete nem fürdött, fogatlan embereket - most attól függetlenül hogy roma-e vagy sem.

Ja és azt is utálom, hogy mindenhonnan karácsonyi zene szól. Nem akarom! Zárás képpen egy Hajós András részlettel búcsúzom. 
-update-
Hát nem, mert nem találom.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr412528639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása