2010 12 12

2010.12.12. 21:27

 Ma egész normális napom volt. Nem kellet semmi ostobaságot csinálni. Volt finom reggelim, ebédeltem is, meg pihiztem is, meg sorozatot is néztem. Meg nekiálltam a családi ajándéknak, amit karácsonyra találtam ki a népnek, szóval összességében elég korrekt napom volt.

Most végre utolértem magam, nem vagyok se állmos, se éhes - ami nagy szó - és most van megint menő zeném. Igaziból elővettem egy régi playlistet és most arról megy a móka. 

Nincs is több mondandóm. Im not doing shit today!

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr602511824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása