Hétvége

2010.11.27. 18:59

 Rengeteg programom volt mára, ami akár még jó is lehetett volna, de aztán tegnap este hajnal 2 kor nekiálltam letölteni az új Need For Speed részt, ami aztán reggel romba is döntötte az egész napi progit.
Igaziból nem volt semmi konkrét fontos dolog, amit meg kellett volna csinálnom, de terveztem, hogy talán a crossboardon is kicsit alakítok, meg hogy az angol prezentációt befejezem, meg van még egy kis melóm is, saját és küldős oldalakon is. Szóval tudtam volna mit csinálni.
Mondjuk napközbe max a html részét tudtam volna meg csinálni, mert a többihez soha nincs idegzetem napközben. A crossboard meg ugye egyedül nem annyira jó, mert sokszor nem elég hozzá a 2 kéz.
Most még kaptok zenét, meg ajánlót aztán majd meglátjuk mi lesz :)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr512477367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása