Gondolom nem sokan tudjátok/tudtátok - mint ahogy én sem - hogy nem Michael J. Fox volt az első Marty. A lenti interjúból kiderül, hogy az első 5 hétben nem vele forgattak, hanem egy másik sráccal, de mivel neki egészen más karaktere volt, ezért nem illett a filmbe. Így került be a ma már jól ismert Marty a filmbe, és hát hozta is, amit kellett. Azt hiszem mindenki örül, hogy Zemeckis meghozta ezt a döntést. 
Tessék nézni a videót ;)

A cikket Ikrénynek köszönjük ;) Köszi Ikrény ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr992379888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

enzo23 2010.10.18. 11:20:32

Ezek szerint Ikrény Fringe-et néz ;) ;)

Ikrény · http://ikrenyblog.szunyi.com 2010.10.18. 15:35:47

Igen, Ikrény Fringe-et néz, és mivel lehetetlen az összes utalást kiszúrni, ezért Hogyvoltot is olvas :D
Amúgy őszintén megmondom, ki nem szúrtam, mikor anno néztem a részt. Bár az Observerrel is így vagyok. Vagy kiszúrom, vagy pont annál a jelenetnél jut eszembe, hogy keresni kéne, amelyikben megjelenik, csak nem veszem észre :D

enzo23 2010.10.21. 19:32:42

Én is olvasok hogyvoltot, én kiszúrtam eredetiben véletlenül, Observer ügyben meg dettó ugyanígy vagyok :)
süti beállítások módosítása