Hal a vízben #sokadik

2010.09.26. 20:17

 Ma végre lecseréltem szegény nyomorult halak vizét. Nem is azért mert már nem volt átlátszó - mert még simán láttam a hátsó falát is az akváriumnak - hanem mert tegnap anyum szerzett nekem egy új, nagyobb akváriumot. Szóval most kapott egy piros pontot a sok fekete mellé.
A halak meg persze örültek, hogy kiszedtem az elhullott társaikat. Én persze tartom magam ahhoz a logikához, hogy az erősebb életben marad, a gyenge elpusztul, és ez normális, hogy az én akváriumomban rendszeresen gyenge halak vannak. Niki simán úgy magyarázza, hogy a halakat etetni kell, meg tisztítani az akváriumot.

off
épp most esett bele a lámpájuk a vízbe, de én halált megvető bátorsággal oda ugrottam és kiszedtem a vízből. Örömhír, hogy a halak még élnek.
on

Ez amúgy úgy fordulhatott elő, hogy az új akvárium mivel nagyobb, ezért éppen elég nagy rá az eddigi lámpa. És most ahogy melegedett be az izzó, gondolom elmozdult a melegtől, vagy nem tudom, és beleesett :D

Szóval most, hogy ma már új akváriumot is kaptak és le is teszteltük őket - engem, most már nyugalom lesz. És még a lámpa időzítőt is új programra állítottam.
Viszont ahogy elnézem az izzó eddig bírta. Úgy tűnik nem szereti ha vizes lesz. Épp most durrant el. Szegény halaknak elég eseménydús ez a nap. Pedig még nem is tudják, mit tartogatok holnapra...

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr762325244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása