Táska

2010.09.23. 18:56

 Már régóta szeretnék egy bőr táskát, ilyen nagyobbat, de eddig nem sikerült összehozni. Mamától már egyszer ugyan kaptam egy bőr táskát, de az női volt és pici. Mondjuk végülis csak azt mondtam neki hogy bőr táskát szeretnék, és ennek a feltételnek meg is felelt.
Lényeg a lényeg, hogy ma elhatároztam hogy varrok magamnak egy táskát. Mert ugye én tudok varrni - elvileg - és hát ha megvan a terv, akkor géppel semeddig nem tart.. Gondoltam én.
Gondosan kiszámoltam mindent, aztán megterveztem, megrajzoltam, felvázoltam és még az alapanyagokat is előkészítettem. (Tudni illik nálunk van elfekvőben pár négyzetméter textil, meg csatok, meg zippzár, meg műbőr, meg ilyenek. Szóval ha valakinek táska hiánya van és csak anyag kell hozzá, akkor szóljon, mert olcsó..
Az első félórában még nagyon lelkes voltam, de másodikban már nem volt őszinte a mosolyom.. Gyakorlatilag rá kellett jönnöm, hogy a varrónő nem attól varrónő mert van varrógépe, hanem attól, hogy több évnyi tapasztalata van, és tanulta is ezt a szakmát.
Így végül 3 óra szenvedés után van pár kész elem a táskához, de mára elment a türelmem tőle..
A végcélnak amúgy így kéne kinéznie, de szerintem ezt soha nem fogom megérni.. A Zarában 10k, szóval marad a spórolás..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr902318552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása