Linux - Ubuntu first seen

2010.09.20. 20:42

 Ma leszedtem egy Ubuntut angol órán és a két közgázon fel is raktam, szóval a napokban megy majd a tesztelés. Eddig nagy windows fan voltam, pontosabban inkább user, de gondoltam egy próbát megér. Meglátjuk mit tud.
Egyelőre nem akarom elkiabálni, hogy milyen, mert még nem nagyon ismerem, de a napokban szerintem majd jön róla egy systam rating. 
A felülete és az egész amúgy bejövős és nem utolsó sorban kurva gyors és praktikus. Szóval úgy tűnik, hogy használható marad a cucc.
Aprogramok többsége is megtalálható, vagy ha épp nem, akkor van rá más, ami vagy ugyan olyan jó, vagy jobb. 
Majd mondom a történést. Holnap is lesz közgáz óra..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr222310890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lujz 2010.09.21. 17:57:18

Eleinte furcsa volt az Ubuntu, de mára már el sem tudnék képzelni mást. Minden megvan, amire szükségem van. Én csak ajánlani tudom. És az egyszerű földi halandók is (akiknek mondjuk nem valamilyen informatikus-növendék a bátyjuk) tudják használni. :]

weinie4 · http://weinie4.blog.hu 2010.09.21. 18:07:09

a napokban még nem biztos hogy lesz poszt belőle, mert most még ps-t kellett használnom, és az meg nem fut rajta, de már dolgozok más opción.
de nekem is nagyon bejön, és amint meglesz minden progim, amit használok, én is költözök.
na meg kevesebbet eszik, szóval a laptop is tovább bírja..

Lujz 2010.09.21. 23:07:48

Ha véleges lesz, küldök neked Ubuntu-matricát. :D
süti beállítások módosítása