Today :: 2010 09 11

2010.09.11. 20:01

 Igaziból a tegnappal akartam kezdeni. Tegnap volt itt Niki. Már nagyon örültem neki, mert nagyon régen volt már itt. És hála istennek jobban is volt már. Még néha, néha köhögött egyet, de kettőnk közül és jobban köhögtem, szóval mondhatjuk, hogy ő már meggyógyult.

Az esti program az X-men 2 volt, mert Niki még nem látta. Nekem hamar nyilvánvalóvá vált, hogy én nem fogom végignézni. Az első 1 óra után már bőrön át néztem a filmet és csak arra ébredtem fel, hogy Niki már kapcsolja ki a gépet.

Ma nyugis napom volt. Kb 10 kor keltünk és gyors reggeli után kikísértem a lányt a buszmegállóba. Itthon meg közbe Szaszu keresett, hogy neki kellene pár képet ps-elni, szóval hónom alá kaptam a laptopot és átmentem hozzájuk. Kaptam még palacsintát is, meg sütit is, ami igazán jól esett az itthoni kelkáposzta főzelék után.. :S brr.. 
A végeredmény pedig:

Azt hiszem elég betegre sikerült..  :|    o_O

-update-

§za§zυ.•° üzenete:
akkor én már celeb vagyok ? :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr802289206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása