@#48

2010.07.24. 23:50

 Végre fáradt vagyok. Tegnap már elsírtam, hogy mekkora szar már, hogy nem tudok aludni. Nem zavart semmi, nem gondolkoztam semmi világmegváltó dolgon, nem volt melegem - nem az volt a bajom - nem fájt semmim, és még csak az se lehet, hogy nem voltam elég fáradt, mert végső soron 5 napja nem alszok rendesen, és az utóbbi 3 napban pedig jóformán nem alszom.
Mst úgy ahogy fáradtnak érzem magam, de már volt ilyen, szóval most elteszem magam egy Dr. House alatt és remélem, hogy hatni is fog.

A holnapi napom elég mozgalmas lesz, mivel még egy csomó feladatom van. Mamának meg kell nézni a lámpáját, akvárium is jó lenne, pakolás, mosás, szódás patron keresni Gerynek, Vandával is találkozok elvileg, és még zenét kell összebálogatnom a hétre.
Vicces egy nap lesz.
Az vigasztal, hogy ha megint nem tudok aludni, akkor a zene részét letudom ma, meg talán a lámpát. De jobban örülnék, ha menne az alvás. Holnap jövök. 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr432173901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JocEE · http://joceeblog.szunyi.com 2010.07.25. 17:26:43

Mostanában nekem se nagyon megy, volt, hogy a nagy meleg miatt, de általában azért, mert későn kelek és estére fáradtság hiányában még nem vagyok álmos. Egy darabig elvagyok zenehallgatással, zenéléssel, játékkal de aztán elkezdek unatkozni. Egyik reggel 6kor mentem el bringázni, miután egész éjszaka nem aludtam, 8-ra itthon voltam, befeküdtem az ágyba és szunya. :D
süti beállítások módosítása