@#47

2010.07.24. 02:44

 Mint ahogy azt napközben kifejtettem: igazam lett. 2:41 van és kurvára nem vagyok állmos. Most fejeztem be a Gömbözz blog 2.0-át. Még nincs online a design, de ha Attila rábólint akkor holnap ilyenkorra már mindeki megcsodálhatja.
Nagyon fullos lett. Beleadtam apait-anyait (haha) és szerintem elég erősre sikeredett. De ezt majd eldönti a kedves utazóközönség.
Asszem elteszem magam holnapra, mert ahogy aput ismerem itt holnap 8:30 kor már kelés lesz.
-update-
Tévedtem.. 7:50kor..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr792172232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása