@#27

2010.06.22. 21:41

 A nap nem volt olyan hatékony, mint terveztem, mert közbejöttek dolgok, de azért büszke vagyok magamra. Takarítottam akváriumot, befejeztem a 2. évadot a TBBT-ból, kitakarítottam a fürdőt és a WC-t is. 
Ez olyan mellékhatásokkal járt, amik nem várt módon kurva simává tették a bőröm. Történetesen a hideg zsíroldó-vizkőoldó kombó lemarta az újperceim végét. Gondoltam rá, hogy veszek gumikesztyűt de:
     1., hát én férfi vagyok, nem veszek gumikesztyűt
     2., és ha mégis vettem volna, akkor se tudtam volna, mert nem volt itthon..
Szóval most tök sima a kezem, és bárhova betörhetek, mert nem hagyok nyomokat.

A halak nagyszerűen vannak. Ma épp akkor sikerült vizet cserélnem, meg takarítanom, amikor az egyik guppi - már megint - szült. Aztán mire visszaraktam volna őket a tisztitó kabinból az akváriumba, addigra a többi hal szépen megette az ifjoncokat. Egy gonddal kevesebb.
Vannak amúgy menő képeim is, mert gondoltam rátok és csináltam.

Nálunk így megy az akvárium tisztítás. Nem szarozok vele, hogy jaj ez most káros. Ki kell öblögetni 3-4 szer és nem hal bele egy hal se. Viszont az ilyen durva cuccoktól vissza nyerik a színüket a kavicsok - mert az algától besötétednek - és az üveg fala is normálisan áttetsző lesz.

A háttér nem lényeg. Csak akartam egy képet az akváriumról oldalról is, ahol még a halak is látszanak. Mondtam nekik, hogy maradjanak nyugton, amíg fényképezek, de az egyik Guppy csaj épp akkor szült és nagy volt az izgalom a kancsóban.

Az akváriumos történet hirtelen ennyi. Viszont napközbe kaptam megint egy rakat cuccot Judittól, amit még nem volt időm átnézni, de ha ilyen tempóban nyomatja a kontentet, akkor a végén még kénytelen leszek létrehozni egy "cikkek Judittól" blogot. Aztán volt ma is zene, de nem jutottam el odáig, hogy összerakjam, és kitegyem ide, szóval még várat magára. Valószínűleg holnap se fog kikerülni, ha csak nem este.. Egész nap van progim.

Ennyi a mai történés.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr512102097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.06.22. 23:13:06

a mosogató alatt van legalább 2 pár kesztyű, de szerintem se vedd fel; minek is hiszen csak lemálik a bőröd és azt biztos van aki imádja. (csak az Elm utcában lakik)
süti beállítások módosítása