Niki meglepetése

2010.06.04. 22:31

 Igaziból nem tudom, hogy előre megfontolt szándékkal vitt-e oda, vagy sem, de azt biztos, hogy pár percig transzban voltam. Történt ugyanis, hogy Nikivel és a tesójával, Mátéval, elmentünk sétálni és hazafelé bevittek egy udvarba. Először fel sem tűnt, hogy minek megyünk oda, aztán feltűnt egy bazi nagy sárga amerikai kocsi, majd rögtön mögötte két mustang. Nagyon megörültem. Most értékelem csak igazán, hogy milyen jó, hogy az új telomban 3MP es kamera van. Tuti hogy befontam volna a hajam, hogy ha nem fényképezhetem le őket. Több mint 60 képet töltöttem fel, de ez már a leválogatott verzió. 

Nagyon örültem neki. Vagy 20 percig csak mentem körbe a kocsik között és folyamatosan kattogtattam. Minden szögből legalább kétszer lefényképeztem mindegyiket. 
Nagyon meglepett vele Niki. Egészen oda voltam meg vissza. Talán nem túlzás, ha azt mondom, hogy elérzékenyültem. 
Jól meg is puszilgattam utánna :) Szerzett nekem egy jó napot :) Szóval még egyszer köszönöm. Igazán nagyon nagyon örültem neki. Most már tudom, hol lehet Győrben menő Mustangokat venni :)

A képeket pedig tessék nézni. Elég nagyon, szal ha megnyitjátok picasában rendesen, akkor akár az 1600 pixel nagyságú képeket is le tudjátok menteni. Nekem már új hátterem van.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr12057450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nike2822 2010.06.05. 10:22:50

a sárga Chevy az enyéém!! :D

weinie4 · http://weinie4.blog.hu 2010.06.05. 12:38:45

oké de akkor enyém a két mustang.. :D

bizsergefa 2010.06.05. 22:16:11

a feketét a feketét

amugy ma volt veteránautó találkozó Móváron, ha kellenek képek jelezz, van 148 kép :P

weinie4 · http://weinie4.blog.hu 2010.06.05. 23:28:43

ha gondolod told fel valahová, mert érdekelne..
süti beállítások módosítása