Design :: Fura fotel

2010.06.04. 17:46

 DesignPumpán találtam a lenti fotelt. Nekem nagyon bejön mert az én szobám is fekete és vörös motívumokat mutat - a lazac szín az piros! - szóval ide is simán el tudnám képzelni. A formája egy érdekes matematikai problémán alapul, aminek még a nevét sem tudtam megjegyezni, de aki átkattint DesignPumpára az elolvashatja, amit tudni kell, illetve talál még pár extra képet. Tovább után még 2 kép.

Szerző: weinie4

1 komment

Címkék: design

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr462056753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bizsergefa 2010.06.04. 19:37:24

elolvastam de konkrétan semmi értelmét nem látom valami bemeneti pontokról beszél anélkül hogy elmondaná hogy hova kell bemenni, mert gondolom hogy nem ps2 csatlakozóról van szó attól függetlenül kurvajól néz ki
süti beállítások módosítása