Today :: 2010 06 02

2010.06.02. 21:31

 Ma nuygis napom volt. Történetesen azért mert nem voltam suliban. Jó volt ez a nap pihenő. Holnap ugyan írunk matekból, de nem nagyon változtat a jegyemen, ha 1 es ha 5 ös. Szóval teljes nyugalomban élek. 
Két marketingen úgy sem lesz semmi, lévén hogy az utolsó. Dupla matekon semmi nem lesz a a dogán kívül. Zárásképpen töri.

Más semmi nem történt ma. Megnéztem pár rész lostot, facebookoltam, halakat etettem, aludtam, dután pedig jött Niki. Utoljára szombaton találkoztunk, szóval már nagyon hiányzott.

Ma elhatároztam, hogy időben lefekszem, és kialszom magam, mert az utóbbi 3 napban nem nagyon aludtam. Még egy rész lost, közbe még meguzsonnázok és megyek aludni. 
Addig még jövök design poszttal, meg lostos poszttal.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr832051995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása