Design :: Eső pároknak

2010.05.31. 20:40

 Szerintem már mindenki járt úgy, hogy egyszerre ketten akartak beférni az esernyő alá. Ennek persze rendszerint az a vége, hogy mindkét ember elázik félig, de azért megvan bennünk az a tudat, hogy mi most jól jártunk. Az önálltatás szép..
Nade!
Itt a megoldás az ilyen kérdésekre is. A lenti esernyő pont erre van kitalálva, hogy ha ketten akartok menni valahova, akkor se keljen senkinek eláznia. Így még azzal, se kell bajlódni, ha két esernyő alatt akartok összebújni - mert ugye akkor az esernyők összegabalyodnak, stb..

-update-
most nézem csak hogy mekkora egy hülye címet adtam neki.. eredetileg azt akartam hogy esernyő.. de annyira koncentráltam az esőre hogy azt irtam...

Az viszont külön érdekes lehet, hogy mi van ha egyedül indul útnak az ember egy ilyen esernyővel. Legalábbis szerintem elég vicces lehet egy ilyen fura alakú esernyővel egyedül kóricálni.
Akinek mégis ehhez lenne kedve az 54$-ért megteheti. Én mondjuk sokallom a közel 12 ezer forintot egy neylon esernyőért.. Tovább után még pár kép a méreteiről. 

Szerző: weinie4

3 komment

Címkék: design

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr432045855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.05.31. 22:17:42

látom nem érted az közös elázás lényegét,közel kell bújni a másikhoz. És ha igazán jó vendéglátó vagy, hazaérve azon leszel, hogy megszabadítsd a nedves ruháktól és yól megszárítsd!
Érted?! ;-)
csak győzlek tanítani!

weinie4 · http://weinie4.blog.hu 2010.05.31. 22:47:38

nem tudtam hogy nedves ruha kell ahhoz, hogy vetkőztessem a lányokat.. o_O

2010.06.01. 15:24:14

@weinie4: remélem azért nem vetkőztetsz le minden nőnemű lényt,aki a szobádba betér! ;-)
süti beállítások módosítása