A halak jól vannak..

2010.05.28. 00:52

 ..mármint nem az a három ami már nincs meg. Történt ugyanis, hogy hétvégén rendbe raktam az akváriumot, mert hát mégse éljenek már algás, meg szaros vízben szegények..
Miközben szedtem ki őket, feltűnt, hogy 2 neonhal nincs meg. Az első hamar meglett, mert feljött a fenszínre. Hassal felfelé. Volt egy olyan érzésem, hogy nem a 15W-os megvilágításon akart lebarnulni, hanem valami komolyabb baja lehet. 
A másik hal továbbra sincs meg, sőt lett egy harmadik pajtása is, aki szintén nincs meg. Olyan jól elbújtak mint Boldika - inside jók az aCirkuszt nézőknek. 
Szóval jelenleg úgy állunk, hogy a halállomány lecsökkent 11 halra, a 3 neonhal eltűnésével. Így jelenleg van: 2 guppilány, 3 guppifiú, 2 szifó, 2 molly, és 2 neonhal.

Ahogy az látszik is: este volt és telefonnal készült. Igaziból kurva igénytelen vagyok, az az igazság, mert nekem van fényképezőm is, amivel lehetne normális képket csinálni, de nem, inkább baszakodok itt ilyen telós képekkel, amiről tudom jól, hogy este a sötétben úgy se lesz jó.. Semmi baj.
A lényeg hogy menő vagyok mert vannak halaim.

Szerző: weinie4

Szólj hozzá!

Címkék: bymyself

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr172036995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása