Icetea és töri

2010.05.18. 20:33

 Kurván fel vagyok pörögve. Most voltam boltba iceteáért és közeb megy a kick ass ost. Szóval úgy tűnik, hoyg deephills lesz belőle.
Szerintem az is oka a nagy boldogságnak, hogy végre nem esik a k eső. Soha nem gondoltam, hogy valaha örülni fogok annak, hogy száraz cipővel érek vissza a boltból.
Ha végeztem törivel - 23 körül - akkor jövök majd tegnapi Pálesz szülinapi review-val, zenével, meg finomságokkal. Addig stay tuned!

Ja és spóroltam: egy barackos és egy citromos teát hoztam, és a nő a citromosat hűzta le, szóval 10ft marad a zsebben. Holnap pedig pénzbehajtási vandalizmus indul! Ide az uzsipénzt b+!

Ja és jön elválokapádtól frissítés is, meg strona, meg candy. És pár napon belül itt az új candy pack, újabb 300db képpel! Oh hell yeah!

Szerző: weinie4

1 komment

Címkék: bymyself

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr192013872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása