Na jó ez azért túlzás, de címnek elég jó lett nem..? Az első pár rész, főleg a pilot elég ütősre sikerült, de ahogy jöttek a részek, úgy laposodott el a történet. Én az első 8 részt néztem meg magam, de azóta is olvasom/hallom a minuszos részeket, és a lehúzó értékeléseket. 
Így nem is tudok korrekt vélemyént alkotni, és most nem is fogok - annak ellenére hogy így is szoktam - de azért az be kell ismerni, hogy elég nehéz lett volna elhúzni több évadra egy pár hónapos filmsztorit. 

Aki nem tudná, hogy miről van szó annak mondom hogy: a történet szerint egy napon az egész föld eszméletét vesztette pár percre és meglátták hogy mit fognak csinálni a jövőben az adott napszakban az alatt az idő alatt amíg ost ájultan fekszenek. Jó ez így elég zavaros, szóval ezt látni kéne, de elég bejövős volt.
MIvel a kitűzött jövő beli nap nem volt túl messze, sőt közben már el is múlt, ezért ezt a rövid időt elég macerás lett volna elhúzni -  mint ahogy már mondtam is.

Mivel a nézettség folyamatosan csökkent és a történetet se lehet hova fűzni tovább ezért az abc csatorna lemond róla. 
Mindenesetre jő ötlet volt, kár hogy csak ennyi lett belőle. Majd meglátjuk, hogy mi lesz helyette..

Szerző: weinie4

5 komment

Címkék: sorozat film

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr122005888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsofii 2010.05.15. 22:38:10

mikor elkezdtem nézni nagyon tetszett, ígéretesnek tűnt, de szerintem már akkor lehetett érezni hogy nem lesz hosszútávú, mert most mivel folytatnák? még egy ájulás? egy idő után már túlbonyolították, és kicsit vontatott. már nem értem ki, mit, miért csinál, ki kivel van, ez honnan jött :D lehet bennem van a hiba.. :D én 15részig azért eljutottam. kíváncsi vagyok mi lesz a végkimenetele...

Ikrény · http://ikrenyblog.szunyi.com 2010.05.15. 23:20:59

Elég zavarosnak érzem én is a történetet, az meg nem tetszik, hogy 3 unalmasabb rész után kapunk 1 jobbat. Arra kíváncsi vagyok, ebben a maradék 2 részben hogy oldják meg a problémát, mert egyelőre nem látok sok esélyt rá, hogy teljes megoldást kapjunk.
Sebaj, majd talán a könyvet elolvasom, állítólag eléggé különbözik a sorozattól.

enzo23 2010.05.16. 13:39:29

Én azért sajnálom, nekem tetszett, bár tényleg voltak benne gyengébb dolgok. Viszont annyiból meg jó, hogy vége van, hogy lesz hely őjabb sorozatoknak, amiket néznék, ráadásul Lostnak is vége:(
apropó, remélem lesz egy monstre Lost-búcsúzós poszt az oldalon. Ha nem, majd írok. ;)

Ikrény · http://ikrenyblog.szunyi.com 2010.05.16. 15:46:03

Mi a fene? Azért nehogy elvegyétek előlem a "szakterületemet" :D
Enzo, majd esetleg te is becsatlakozhatnál az egyelőre nagyon ködös sörözéshez :)
süti beállítások módosítása