Újra gyerek leszek - updated

2010.04.18. 13:33

Ma hirtelen felindulásból arra gondoltam, hogy feltelepítek valami játékot a gépre ha már egyszer úgyse játszom vagy 5 éve. Az első gondolatom az volt, hogy majd én jól felrakom a gta4-et de aztán rájöttem, hogy az már akkor se ment fel mikor kijött és azóta meg nem váltottam gépet. Aztán jött az, hogy nem baj ha akad, mert régen a san andreast is 666 mhzen toltam, szal csak még retrobb lesz a dolog. Aztán mikor megláttam hogy 18gb hely kell neki, akkor még mindig optimista voltam. Nekiálltam rendetraknia  géepn, hoyge lférjem, és hogy majd milyen jó lesz. Azán rájöttem, hogy nem lesz jó, mert csak a telepítő is 13gb és mellé még el kell férni a játéknak is, és igy az már több mint 30gb. Annyi hely meg még újkorában sem volt a gépen.
Így jött az a döntés, hogy nekem Need For Speed Hot Pursuit 2 kell most rögtön. Gyerekkorom egyik alappillére volt az a játék. Még a második széria albérlőnktől kaptam. Kurva jó zenéje van és bejön a játék is.
Aztán mikor megláttam hogy ugyan azon a lemezen van a GTAVC is rögtön transzba estem és tudtam, hogy mi kell nekem :D Míg átmegyek boltba iceteáért és chipsért addig fel is települ. oh yeah! Kocka mode be, jöhet a játék. Ebből se lesz már anyag pótlás múlt hétről, de nem érdekel :D

-update- A bolt bezárt, de chips meg kell, szóval megyek az árkádba chipsért.

Szerző: weinie4

Szólj hozzá!

Címkék: bymyself

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr781995182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása