Last

2010.04.09. 20:16

Na nem ám. Igzaiból nem tudom hogy miért ezt a címet adtam a posztnak. Ma volt az utolsó iskolai nap a suliban olasz elött. Már nagyon várom, eléggé bepörögtem a témára. Suliba nem volt semmi érdekes. Leadtam a papírt, hogy anyuciék is elengednek. Ittam tonicot. Ja meg most már biztos hogy Sly terhes. Egyrészt mert kismama naciban jött, meg mert nevét nem vállaló tanár mondta hogy már 13 hetes. Konklúzió: végre lesz egy tanárunk, aki tud is tanítani, ami meg azt vonja maga után hogy most ki fog derülni, hogy mennyire kurvára semmit nem tudunk irodalomból és nyelvtanból. Ez már csak azért is problémás, mert jövőre érettségizünk, ami megint csak vicces lesz. No nem baj. Csak nehogy Bíderné térjen vissza...
Közgázból kikaptunk egy dogát amit már olyan régen irtunk, hogy nem is emlékeztünk rá - kajakra nem - viszont 4/5 lett ami a legjobb jegy a világon. Nem basztat a tanár hogy kevés a jegyed és könnyű belőle ötöst csinálni.
Matekon semmi. Angol semmi.
Suli után voltam árkádolni Andreával, nem volt egy nagy árkád túra. 20 perc alatt letudtuk kb. Találkoztam - láttam - Laut is.

Ja és a legviccesebbet nem is mondtam. Ma megyek le lépcsőn utsó óráról, erre ki jön szembe? Na ki? Csilla és Zsófi. Mindenféle dolgokat mondta össze vissza, hogy mit keresnek a Jedlikbe, amiből aztán azt a következtetést vontuk le, hogy semmi dolguk itt, csak megnéztek engem. Igaziból meglepődtem. Én még soha senki nem látogattam meg csak úgy viccességből a sulijában, de nem hiszem hogy rendszert csinálnék belőle, mert ülök így is eleget a suliban.

Váltottam pénzt és árkád, de ezt már írtam - "nagyon csapongó a szöveg, erre figyelj oda!" árkád után mentem mamához. Palacsinta, pirosleves  - paradicsomleves. Go haza, lepakol, msn, facebook, go vissza suliba. Még be kellett fejeznünk a prezentációt Andival. Amíg nem jött Martin ment is a dolog, de ahogy viszakeveredett a tanyára, rögtön elvesztettük Andit.. Mondjuk nem volt nagy gond így se, mert csak pár sort kellett hozzá írni.

Azóta itthon, pihenőben, végre van net is, meg telefonvonal, meg ilyenek. Ha eddig még nem írtam róla, akkor majd most fogok.

Szerző: weinie4

3 komment

Címkék: bymyself

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr731995322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lau · http://nemethlau.blogja.net 2010.04.09. 19:32:58

végre élőben is láthattam a blogkirályt :D :F

Csilla 2010.04.09. 20:11:28

Én nem beszéltem össze-vissza. :D Hiányoltalak. :) [Többesszám.] Te is jöhetnél egyszer Révaiba. :D
süti beállítások módosítása