Today :: 2010 04 01

2010.04.07. 21:28

Bolondok napja. Az is volt kb. Reggel késöbb mentem suliban mint szoktam, mert nem kellett még órák előtt házit irni, meg ilyenek, szóval ráértem beesni 55-re. Klauval találkoztam útközben és együtt mentünk.
Igazlátó nap - a diákok elmondják hogy nem tetszik nekik az iskolában a tanárok meg reagálnak. Természetesen nem lett belőle semmi. Igaziból kurvára felesleges egyáltalán felmérni, mert rendszerint az a dolog menete hogy a diákok észnélkül minden szart a tanárok fejéhez vágnak, azok pedig mindent hárítanak. “a kérést felterjesztettük az igazgató úrhoz”, “rövid határidőn belül igyekszünk válaszolni”. Ezek után persze ott fingatnak meg minket ahol tudnak.. “Nem tanulunk” - én nem is, de van aki meg igen, és tudom hogy sokat tanul, és én is csak azért nem tanulok, mert így is 4,4 vagyok. Meg persze megint volt a “Jedlikes diák mindig köszön”, meg hogy cigicsikkek az udvaron, stb.
Jaj, a legjobb az volt, hogy kérték hogy nyissák már ki az udvari ajtókat, hogy esetleg a jóidőben ki lehessen menni az udvarra. A válasz az volt, hogy ennek “valószínúleg” elég kicsi a támogatottsága ezért nem. Ezt milyen alapon döntik el hogy mennyi a támogatottsága?!?! Én pl szívesen kimennék az udvarra megenni a reggelimet, vagy lyukas órában kiülni, vagy valami.
Igaziból kurva bosszantó, hogy semmi értelme az egésznek, mert nincs előrelépés. Felhozták a menza kérdést is - hogy szar - és az igazgató poénkodott vele, hogy ezzel a kérdéssel nem kellett volna megvárni az áprilist. Természetesen ez is hülyeség, mert ez nem egy új kérdés, hanem köztudott hogy az idei menzát üzemeltető cég szar kaját csinál. Pont.
Tényleg bosszantó, mikor hülyének nézik az embert.
A nap többi része se volt feltétlen jó. Voltam egy diszkóbalesetes előadáson, amin drogelőadást tartottak. Ennek ellenére izgalmas volt, és egy életre elvette a kedvem mindentől, amit még ki se próbáltam.
Aztán voltam vércukor mérésen: 5. Kicsit sokallom, de az lehet az oka, hogy előző este (hajnal 3-4) körül megittam pár üveg tescos iceteát, aminek mint tudjuk nem a teától van íze. Amúgy az 5 is teljesen normális, mert 6,5ig normális az érték.
Aztán Andi rábeszélt, hogy menjek el egy doháynzásról való leszoktatásos előadásra, ami akár még jó is lehetett volna, de fos volt. A nő összekeverte a drogos dolgokkal, és egyikről se tudott sok okosat mondani. Az előadás meg szar volt, így röviden.
Utána már csak herebócáltam a suliban és mentem ide oda céltalanul. Ja mert ugye délig bent kellett maradni. Volt alkotóház, ahol csináltam kulcstartót, meg akartam enni palacsintát, de hossz is volt a sor, meg nem is volt kedvem sütni, szóval ez kimaradt. Ping pong is volt, de nem volt energiám sokat játszani. Szar volt na.
Igaziból már a nap eleje el lett baszva, ezért nem volt jó szerintem a többi se. Idén még koncert se volt az udvarban - mert ugye egyébként is zárják kulccsal. Egyre inkább elkurvul a diáknap. A DÖKnek is a fasza kivan vele, az igazgatóságnak is, a diákok meg csak szimplán basznak az egészre, mert az a lényeg hogy a kijelölt távozási idő elött egy órávla lelépjenek. Ha 9 kor el lehetne már menni akkor be se jönnének szerintem.
Suli után volt nálam Andi. A kertbe hesszeltünk, meg ettem, meg ilyenek. Aztán voltunk városban is mert Andinak kellett venni zipzárt, meg kellet intézni még dolgokat kedves Balázs szülinapjához - ezt érthető okokból nem kívánom részletezni.
Hazajöttem, 4 kor lefeküdtem és 8 kor keltem fel. Fáj a fejem. Niki kb óra múlva itthon lesz. Már nagyon várom. Megyek is meg lassan össze kéne szedni magam, vagy valami.

Szerző: weinie4

Szólj hozzá!

Címkék: today

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr21995305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása