Today :: 2010 03 30

2010.03.30. 17:41

Mai helyzetjelentés: kurvafáradtvagyok. Ma még angolon is aludtam. Szerintem ez a fáraadtság netovábbja. Soha nem szoktam órán aludni, és még soha nem is aludtam, de ma sikerült. Ráadásul pont Jusztina óráján, aki annyira jófej velünk. Persze tagadtam "csak zenét hallgattam..". Mentségemre legyen mondva hogy a két óra között aludtam csak, és mikor bejött akkor csak 3 perc után tértem magamhoz, de volt aki meg kajálni volt és sokkal többet hiányzott. Engem ez vigasztal.
Most végeztem pár dolggal, este olvasni fogok, holnap meg megyek vért adni. Első órára be kell mennem, aztán le kell adnom prá papírt meg ilyeneket, hogy minden jól menjen Balage szülinapja körül, de pont jó is lesz. Dután meg jönnek Andiék prezentációt csinálni. Ja a lényeget nem mondtam, hogy míg a többiek órán lesznek, addig én a tanyán fogok ülni laptoppal és prezentációt csinálok Zsófival, mert valamit már alkotnunk kéne.
Tök jó igaziból, hogy mindent elmondtam, csak azt nem hogy ma mi történt.
Mesélek: ma kellett volna elvinnem Vandának a Benjamin Button filmet, amit szépen be s készítettem, de reggel rádöbenve, hogy ma tesi is lesz és nem férek el a válltáskámban, gondoltam hogy átpakolok a másik táskámba. Csak a tollaimat, az ellenőrzőmet, meg a dvd-t hagytam itthon. Útközeb eszembe is jutott, de visszamenni már nem tudtam érte. Szóval gondoltam veszek neki egy kárpotló csokit. Az adott szünetben le is mentem a suli elé, picit még lógtam is közgázról, de csak nem jött.
Mint utólag kiderült tablófotókat kellett intéznie és egyszerűen nem ért ide. Pontosabban oda. Itthon rámírt msn en hogy ne haragudjak és egy darabig megfordult a fejembe hogy gonosz legyek, de inkább bevalottam neki, hogy nálam se volt a lemez. Közgáz után aludtam angolon, de ezt már írtam.
Asszem ennyi a történés.
Megyek bringázni. Ki jön? Fél óra múlva indulok.

Szerző: weinie4

Szólj hozzá!

Címkék: today

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr21995289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása