Tegnapi Monopoly

2010.03.25. 21:08

Tegnap ültünk össze a spanokkal egy monopolyzásra megint azért nem is nagyon voltam itt, mert egész nap ment a rohangálás és mivel este se értem rá ezért nem volt semmi poszt.
Délután ide, oda kellett mászkálnom, meg árkád, meg mama meg kaja, meg pakolás meg mit tudom én hogy még mi..
Szóval nagyon fáradt voltam és ez eléggé rányomta a bélyegét az estére is.
Úgy indult, hogy kitaláltuk mivel már marha jó idő van ezért mi rövidgatyában, papucsban hwaiimintás ingben és szalmakalapban megyünk át boltba, hogy tudassuk az emberekkel: igenis itt van már a jóidő - meg kell jegyeznem, hogy este 8 felé már nincs olyan hűde meleg a papucs rövidgayta kombóhoz.
Itthon tudatlanul, mit sem sejtve áltunk neki a kajának, amiről aztán késöbb kiderült, hogy nem lett olyan mint szerettük volna. Mondhatnánk úgy is hogy kegyetlenül kurva szar volt. A baj nem a fűszerezéssel volt - nem csak azzal - hanem hogy a paradicsomszósz amit vettünk az marha édes volt, és hiába tettünk bele akármennyi fűszert még mindig nagyon édes volt. Nagyhezen legyűrtem, páran viszont tüntetőleg nem ettek belőle többet mint 5 villa.. Beismerem elég szar volt. Magamhoz képest - mert szerintem azért nem szoktam szarul főzni - meg egyenesen szörnyű.
Nem volt nagy buli amúgy. Az egész banda fáradt volt, meg fejfájós. Monopoyztunk és végre egyszer én nyerem. Kiskoromban mindig a nővérem nyert, mert míg én a telkek színe alapján döntöttem hogy melyik kell nekem, addig ő pontosan tudta hogy melyikkel lehet jól kaszálni és mindig jól beszivatott..
Szóval tegnap én nyertem és azóta ki lettem kiáltva "büdös zsidónak". Ja meg persze meg lettem gyanusítva hogy mivel én voltam a bankos biztos sikkasztottam - csak néha és akkor is csak keveset :D
Peti is jött de ő se volt túl aktív. A többiek boroztak én meg söröztem. Fél kettő körül már aludni indultunk, mert mindenki kóma volt, Köminek még a torka is fájt. Az alvás persze megint érdekes volt, mert 4 fiu két ágyon.. Mindenki féltette a seggét.
Reggel hamar elkészültünk és tök időben beértünk suliba. Fasza volt. Képet nem nagyon csináltunk mert anyum elvitte a gépet pestre, szal csak pár telós kép van, azt még majd kitalálom, hogy felteszem e.
Ja meg volt két sztárvendégünk: Klau és Anett :) Akik még itt voltak: Kömi, Szilágyi, Peti na meg én.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr211995264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Myller · http://minimalmyller.blog.hu 2010.03.27. 22:38:53

Én a "Gazdálkodj okosan!"-ban szoktam sikkasztani. :D
süti beállítások módosítása