Today :: 2010 03 18

2010.03.18. 16:02

Reggel kidobott az ágy, pedig féltem hogy mi lesz, mert 1 kor feküdtem le. Főleg mert marketing témazáró, meg matek tz. A marketing elmaradt, mert a führer késett 20 percet az első óráról. A matek már viccesebb volt. Főleg mert meg voltam győződve, hogy tudok mindent és ezért nem is néztem at semmit. Aztán megkaptuk a feladatokat és hirtelen minden kiszált a fejemből. Hamar rá kellett jönnöm, hogy megért volna 10 percet átnézni az alapképleteket, mert olyan alap dolgokat nem tudtam megcsinálni, hogy mi aza normálvektor. A végére persze rájöttem, meg meg is oldottam a feladatokat, de sok dolog kimaradt. Egy hármast remélek, talán 4est. Igzaiból nem lett olyan szar, mert majdnem minden feladatot megoldottam, csak bosszantó hogy jobb is lehetett volna.

Órák után bent maradtunk még mert elkezdtük végre az olaszországi prezentációkat. Egy alap prezentációt kaptunk Gergőtól - amit innen is köszönünk mégegyszer - és azt bővítettük tovább. Elég sok diát hozzányomtunk, de még messze nincs kész. A hátteret még le kell cserélni, mert elég "trashpowerpoint" hatása van, meg animációk, meg ilyen hülyeségek. Elég jó lesz amúgy.

Hamarosan meg jön Peti, mert születésnapja volt és ajánlottam, hoyg üljünk össze és igyunk meg megint egy pár doboz sört, most hogy már én is legálisan tehetem. Mondjuk azt elfelejtettem mondani neki, hogy doháynt hozhatna a pipába, mert azt nekem továbbra sincs, de mind1. Majd lesz valahogy.
Még össze kéne szednem magam, meg a szobám picit, mert az utóbbi 2 napban nem volt időm semmire, és mintha valami bomba csapott volna be ide. Koszos tányérok, poharak, zokni a földön, ágynemű még a reggeli kels nyomait mutatja, szóval rendet kéne csapni.

Amúgy meg meg kell állapítanom, hogy kurvajó idő van kint. Hazafelé még kabátban indultam el, de aztán polóba sikerült hazajönni, mert egyszerűen annyira fasza idő volt. Itthon még a lépcsőre is kiültem teázni. Benyomtam zenét a telómról aztán szürcsöltem a menő lipton citromos teámat.
Most megyek, de majd még jövök vicces dolgokkal.

Szerző: weinie4

Szólj hozzá!

Címkék: today

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr191994879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása