Telefon

2010.03.13. 15:09

 

Elérkeztünk ehhez a történelni ponrta hogy végre lett egy rendes telefonom. Komolyan mondom fura hogy nem recseős hangot hallok, mikor hívnak. Na meg hogy egyáltalán hallom hogy hívnak.
Mikor megjött a nővérem csütörtök este akkor még nem volt híre se a telefonnak, ami főleg azért volt, mert csak tegnap vették meg - péntek - és ezért kaptam meg csak tegnap. Tudtam hogy telefont kapok kb, csak azt nem tudtam hogy most mikor, vagy hogy.
Tegnap aztán mikor hazaértem akkor bezsélgettünk, dumáltunk aztán egyszer csak előjöttek a dobozzal. Elöször nem tudtam mit kezdeni vele, vagy nem tudom, örültem meg minden, de nem vagyok az a tipikus örjöngve örülős fajta, szóval szolidan örültem neki. Judit szóvá is tette, hogy miért nem verem a seggem a földhöz örömömben? De aztán ahogy kezdtem megismerkedni a telefonnal egyre inkább sikerült feldobnia a napom. Egy idő után már annyira nem tudtam koncetrálni a külső tényezőkre hogy szó szerint nem hallottam ha szóltak hozzám.
A telefon olyan mint Kömié, amitől picit meg is lepődtem, de aztán hamar kiderült, hogy a hardver hiába ugyan az, de mivel az övé pannonos volt az enyém meg t-mobile-os ezért a szoftver része maszívan különbözik.
Nekem van benne mindenféle kramanc, így pl: facebook, iwiw, flickr, photobucket, googlemaps, myspace, youtube, picasa.. ésatöbbi. Szóval már most látom, hogy ezekre a szarokra fog elmenni minden pénzem. Ahogy beírtam  a neveket telefonkönyvbe - kurva sokáig tartott, név sznap, telefonszám, abból néha több is volt egy emberhez.. - rögtön felfedeztem hogy van rajta böngésző is. Ez arra volt jó, hogy a kártyához kapott 1000ft egyenleget kapásból megvágtam 700ft-al, mert felmentem a kedvenc oldalaimra.. Nem gonodltam hogy ilyen drága a net, de majd utánnajárok, hogy most hogy is van ez..
Aztán találtam rss olvasót is rajta, szóval ha kiharcolok valami fasza netcsomagot, vagy rájövök hogy mennyi a percdíj, akkor még az is lehet, hogy telón is rss-elni fogok. A böngésző amúgy nem rendes, vagy nem tudom, nem értek hozzá, de nincs a telóban se wifi, se 3g, és ha netezek akkor csak egy E betüt rak ki a sarokba, gondolom edge. Ezek ellnére faszán behozza a blogomat is, szóval tök jó. Arra még ne jöttem rá  hogy a videókat is kezeli-e, de mint mondtam van rajta youtube, szal nagy baj nem lehet.
Meg ugye a fent említett közösségi és egyéb oldalakat se böngészőbe kell checkolnom, hanem külön programju van a telón, szal direkt ilyen telós cucc.
Durva lenne ha online tudnék maradni a telóval. Meg van email kliens is de azt még nem tudom hogy kell használni.
-update- már tudom hogy kell hazsnálni. Minden mail kb 2ft. Zsír :D
Szóval aki kiváncsi az új számomra az írjon egy mailt a weinie4 kukac gmail pont com ra. Még azt kell megnéznem, hogy van e twitter widget. Ha az is van akkor tuti fasza.
Azt hiszem ennyi a lényeg. Dobok pár képet. Ja amúgy kép: a lenti Szilágyis képet már telóról nyomtam fel facebookra. Kurva menő vagyok. Azt hiszem beigazolódott Myller állítása - miszerint még kockábbak leszünk az új telóval.

 

Szerző: weinie4

11 komment

Címkék: gadget

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr851994859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Myller · http://minimalmyller.blog.hu 2010.03.13. 18:30:29

Gratu az új telódhoz, nagyon jóféle! B) Azért a wifi nekem hiányozna, ismerve a netezési szokásaimat hosszútávon drága mulatság lenne egy wifi nélküli telefon. Én is most kaptam meg az enyémet :-) A blogomon majd lesz róla szó... mindjárt... :-)

Myller · http://minimalmyller.blog.hu 2010.03.13. 18:48:18

Amúgy... Nokia E71 a jószág :X

Myller · http://minimalmyller.blog.hu 2010.03.13. 19:43:58

Amúgy éljenek a kockák!!! green

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2010.03.13. 23:25:51

ma google mapsal találtma meg egy helyet.. :D Győrben.. úgy hogy győri vagyok.. :D

Balage 2010.03.13. 23:43:16

Az érintő csodálatos világa!

somtam 2010.03.17. 15:00:37

remek. nőtt az esélye, hogy az ember elérjen telefonon...most már a hugom egyedül van a "neked mi a fasznak van telfonod, ha sose veszed fel" kategóriában :)

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2010.03.17. 23:50:10

nem csak te voltál így ezzel.. :D sokan szidtak is :D

Gerely 2010.03.18. 16:55:03

hiába új telefon.. háromszor hívtam nem vette fel :D

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2010.03.18. 20:25:38

mert övtáskávan volt és tokban rajtam meg kesztyű volt és nem voltál elég kitartó. övtáska elő, zippzár ki (kesztyűben könnyű), telfon tokból ki, billentyűzár ki, mire felvenném leteszi. fail.

Gerely 2010.03.20. 23:00:40

én nem voltam kitartó?? a kibaszott hangpostád audiomegerőszakolásában kellett résztvennem
süti beállítások módosítása