Today :: 2010 03 09

2010.03.09. 17:51

Már csak egy hét van hátra. Tudom hogy már a fasztok kivan ezzel de én az utóbbi napokban nagyon bezsongtam a témára. Igaziból nem is azért várom, mert hú 18 hanem mert a hétvégén megint jön haza nővérem. És ha minden igaz már pénteken itt lesz, szóval elleszünk megint. Vasárnap meg jön a rokonság, de ezt már mondtam.
Ma nyugis napunk volt. Kikaptuk a matekdogáinkat, és még ötös is lett, ami a múltkori 1,25 ösátlaghoz képest elég jónak számít. Mondjuk az kifejezetten bosszantó, hogy a másik csoport rajtunk röhög... Póda mindent készségesen megoszt Burnóval ő meg azzal szórakoztatja a másik bandát, hogy nálunk épp hány 1-es lett.. Arról persze nem esik szó, hogy hány négyes vagy ötös doga született, vagy hogy az egyesek 1/3-a az olyanké akik 2 hetet hiáynoztak..
Szóval ez mondjuk bosszantó, mert Szilágyi már lassan úgy köszön nekünk hogy a balfasz csapat.. Tény hogy mi vagyunk a szépek, de én most négyesre állok, szóval igenis szrul érint hogy én vagyok az ostoba.. Tudnék a másik csoportból is sorolni butákat..
Nem sárdobálózásnak szánom, de mi is henceghetnénk azzal hogy x,y milyen ostoba már nálatok, és még grafikusan se tudtok fügvényt ábrázolni..

A mai napunkat Andi tette színesebbé azzal hogy megpróbált rajzolni egy buzsmegállót. Természetesen Ez némi akadályba ütközött - a rajzkészség alapvető hiánya. Egész jól szórakoztunk rajta, és végeredményként egy nagycsoportos rajzot kaptunk :) Andi persze válltig állítja, hogy ő ötös volt általánosban rajzból, aztán én meg kifejtettem, hogy én meg énekből voltam ötös. Közös hallgatásunkat megértésnek véltem, így kijelenthetjük hogy se az ő rajztudása, se az én énektudásom soha a büdös letbe nem volt ötös :D

Holnap üresjárat lesz. Matekon felelünk, de azt vágom. Törin kb megyünk tovább, magyaron duplaórás filmnézés. Duplapénzügyön eddig se volt soha érdemi munka, miért pont most kezdenénk neki..? Aztán meg egy tesi.
Apropó tesi. Ma olyan korlátgyakorlatot mutattam be, hogy csak na. Saslengés. Hoppá. Meg bukfenc korláton. Kurva fasza vagyok. Azt mondjuk továbbra se értem hogy a gépész és kockaképzőben miért tanulunk ilyen tesi elemeket. Mondjatok még egy sulit ahol bukfencezni kell korláton, vagy 6 elemből álló gyűrűgyakorlatot kell bemutatni..? Lehet hogy van, de én akkor is furának tartom, hogy pont nálunk nyomatják ezeket a dolgokat. Amúgy szórakoztató.

Tesi után mama, aztán haza.

Szerző: weinie4

6 komment

Címkék: today

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr1001994837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyblog.szunyi.com 2010.03.09. 18:00:57

Azért azt nem mondanám, hogy röhögünk rajtatok... Burnó el szokta mondani, hogy hány egyes lett, oké, aztán utána minket is elővesz, hogy jó csoport létünkre nekünk is igen szépek a dolgozataink. Szóval nem úgy van az, hogy bejön, és az óra felében rajtatok röhögünk. Szilágyitól meg mit vársz, most őszintén? :D Még most is veri a mellét az egyetlen 5-ös valszámos dolgozatára, azóta meg írja a rossz dolgozatokat. Burnó meg is jegyezte, hogy az biztos csak szerencse volt, mert ha tudás lenne, akkor nem ketteseket írna mostanában... No offense :)

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2010.03.09. 18:01:40

én tsire már úgy értem be, hogy hallottuk megint egyes lett a dogátok. Szegény Cinky azt se tudta mondani hogy krumplibogár, máris azzal fogadták hogy mekkora balfasz. Nyilván én se rád gondoltam, csak sokakat - engem talán a legkevésbé - zavar hogy mi úgy vagyunk számontartva mint az ostobák, meg a hülyék. Értem én hogy nálunk vannak a gyengébbek, akik mondjuk félévkor/évvégén hármasok lettek, de én pl négyes voltam és én is ott vagyok. Nyilván az se véletlen hogy így lettünk beosztva, én ezt is értem, de ez nem feltétlen kéne hogy okot adjon arra, hogy mi vagyunk az "ostobák". Amúgy nálam is peace van meg respect.

Andi 2010.03.09. 18:57:25

------------------------------- meg nem értett művész vagyok... -------------------------------

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2010.03.09. 20:29:42

:D csak kérdezem: miért kellett ezt két sor közé írni..? vagy ez is a művész imidzs része ? :D love

Andi 2010.03.09. 20:31:36

------------------------------------------ pontosan! áhh most megyek spleenelni! Páh! ------------------------------------------

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2010.03.09. 20:33:15

remélem azzal is kalkuláltálk hogy az igazán angy művészek vagy buzik vagy leszbikusok.. :D
süti beállítások módosítása